[verwijderd] Poging 3 π Behang voor de slaapkamer. Heb het bed wat ik wil gevonden, ik twijfel nog tussen 2 nachtkastjes, maar het plaatje in mijn hoofd begint te komen.
Trees Heel veel zaadjes. Veel was over datum en ontkiemde voor geen meter meer. Het zwembad gaat dit jaar verhuizen naar een andere plek in de tuin, zodat mijn oorspronkelijke groentetuin weer in zijn oude glorie hersteld kan worden. Ik voel mij momenteel nogal nutteloos en dit geeft weer een doel. En van de namen van de zaden krijg ik een vakantiegevoel βΊοΈ
[verwijderd] Ik ging even inspiratie op doen bij de leen bakker, en ik kom terug met een dekbedovertrek, 2 sierkussens, een vaas en een kandelaar. Totaalprijs: 20:99 π
Blue [verwijderd] ik ben in een tuincentrum met een vriendin, zij moet één pot hebben. Ik zie dit nu ook al goed mis gaan π
[verwijderd] [verwijderd] de hema-bon die ik had gewonnen is binnen, dus nog een dekbedovertrek en een sierkussen π Binnenkort de slaapkamer maar eens leeg gaan halen zodat ik ook kan behangen en er plaats is voor een nieuw bed, anders waren mijn aankopen van vandaag best nutteloos π
Blue [verwijderd] het werden 4 plantjes π¬ Ter verdediging: 1 klimop, mn vorige was doodgegaan. 3 ieniemienie baby plantjes die zo ontzettend schattig waren dat ik ze niet kon laten staan. En ze zijn heel klein, dus ik hoef niet weer de halve woonkamer te verbouwen omdat het niet meer past. En ze zijn gewoon zo schattig!
Huggybird Trees oh leuk! Mijn man besteld elk jaar alzheimer socks voor ons alle drie, en voor het goede doel. Verder draag ik zo vaak mogelijk gekke sokken ππ
Trees Huggybird ik heb ze via aliexpress. Ongeveer 2 euro per paar. De kwaliteit lijkt goed (niet te dun). Een aantal van deze sokken worden ook via bol verkocht, maar dan voor 9 euro per paar π². Bestel ik ze liever rechtstreeks.
[verwijderd] Een voedseldroger ik hoop dat het niet βweer een ding dat opgeborgen staatβ wordt, maar ik zit er al zo lang over na te denken dat ik toch maar overstag ben gegaan π
Trees [verwijderd] dat is ook zo apparaat waar ik regelmatig over twijfel, maar ook bang dat als ik hem eenmaal heb dat het staat de versloffen. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
[verwijderd] Trees ik hoop dat ik er wat mee ga doen π€£π€£π€£ Maar in het kader van minder voedselverspilling Γ©n een beetje βpreppenβ nu toch maar die stap gezet
[verwijderd] Trees nu zit ik dus net je berichtje te lezen over instant noodles, weet je dat je hele maaltijden zelf kan maken met zoβn voedseldroger?! π±
Pimpelmeesje De weekboodschappen, waaronder het verspakket Mac n Cheese van de AH. Valt niet helemaal onder gezonde pure voeding maar t lijkt mij wel lekker π Daarvoor bioscoopkaartjes voor Death on the Nile, dat was niet zo'n geweldige film.
Trees [verwijderd] echt? Dat wist ik niet. Ik neem altijd van die gedroogde troep mee op mijn meerdaagse wandel-kampeertochten. Het weegt namelijk weinig. Ik gok dat zelfgemaakt alleen veel lekkerder is dan mijn dieet van gedroogde noodles en pasta voor zowel ontbijt, lunch als ontbijt π¬.