[verwijderd] [verwijderd] yaay! Gisteren werd bekend gemaakt dat er in oktober een deel 2 verschijnt, vreugdedansje!
[verwijderd] [verwijderd] Ja die is ook prachtig π₯° Ik vind deze zelfs nog beter, maar dat is misschien omdat het onderwerp mij wat meer raakt. Dit is mijn ultieme favoriet. Je moet Verity trouwens ook lezen!! Is een thriller (en gaat over een schrijfster dus past wel bij jou π)
Trees Soms moet je iets voor jezelf kopen, wat je: 1 absoluut niet nodig heb 2 zwaar overpriced is voor de functie van het item 3 waar je alleen al door te kijken al blij van wordt Voor mij zijn dat sportsokken met tattoo print
iMoeder Heel benieuwd naar! En n hoop haarspullen gekocht voor mezelf en dochter. Shampoo, maskertjes, conditioner, gel, krullencreme etc.
Rietjesbeker Een buggy. Die past in mijn autootje (107) en dat kon de kinderwagen niet. Lang leve marktplaats!
Toch6 Deze voor E. "Want Nijntje is schattig voor een baby mama en toen ik klein was had ik veel van nijntje" π
[verwijderd] Poging 3 π Behang voor de slaapkamer. Heb het bed wat ik wil gevonden, ik twijfel nog tussen 2 nachtkastjes, maar het plaatje in mijn hoofd begint te komen.
Trees Heel veel zaadjes. Veel was over datum en ontkiemde voor geen meter meer. Het zwembad gaat dit jaar verhuizen naar een andere plek in de tuin, zodat mijn oorspronkelijke groentetuin weer in zijn oude glorie hersteld kan worden. Ik voel mij momenteel nogal nutteloos en dit geeft weer een doel. En van de namen van de zaden krijg ik een vakantiegevoel βΊοΈ
[verwijderd] Ik ging even inspiratie op doen bij de leen bakker, en ik kom terug met een dekbedovertrek, 2 sierkussens, een vaas en een kandelaar. Totaalprijs: 20:99 π
Blue [verwijderd] ik ben in een tuincentrum met een vriendin, zij moet één pot hebben. Ik zie dit nu ook al goed mis gaan π
[verwijderd] [verwijderd] de hema-bon die ik had gewonnen is binnen, dus nog een dekbedovertrek en een sierkussen π Binnenkort de slaapkamer maar eens leeg gaan halen zodat ik ook kan behangen en er plaats is voor een nieuw bed, anders waren mijn aankopen van vandaag best nutteloos π
Blue [verwijderd] het werden 4 plantjes π¬ Ter verdediging: 1 klimop, mn vorige was doodgegaan. 3 ieniemienie baby plantjes die zo ontzettend schattig waren dat ik ze niet kon laten staan. En ze zijn heel klein, dus ik hoef niet weer de halve woonkamer te verbouwen omdat het niet meer past. En ze zijn gewoon zo schattig!