Nescio Een blazer (heb er al tig geprobeerd en het was het altijd net niet) en een paar klassieke, zwarte laarzen. Dingen die ik mis in mijn garderobe nu dus. Ben benieuwd.
[verwijderd] Pimpelmeesje Heb inderdaad bewust No Stress gekocht. Heb ik goede ervaringen mee. Ze zijn voor het mooie net iets te groot. Als ze uitlopen, lopen ze niet lekker meer. Weet iemand of No Stress veel uitloopt? Ik heb voor de zekerheid een maatje kleiner bij besteld.
Tantetil [verwijderd] ooh die zijn prachtig. Ik zag ze net bij manfield, kreeg weer een mailtje van speciaal voor jou met extra korting. Maar ik denk dat ze voor mij net te hoog zijn om er lang op te lopen. Ik hoop dat ze je goed passen!
[verwijderd] Tantetil Ik ben ook niet zo van de hoge schoenen, maar mijn man zei ook terecht, dat ik er niet veel op loop als ik ze naar werk aan doe. Daar zit ik voornamelijk op mijn fiets, achter mijn bureau en ben in gesprek met mensen. En ze zitten overigens wel echt lekker. Goede reviews ook. Maar had jij niet laatst een cognac setje enkellaarzen gekocht van No Stress?
[verwijderd] Voor H. Omdat het nog niet irritant genoeg is dat ze aan iedereen die ze tegen komt de geboortetijd en plaats vraagt đ¤Ļââī¸đ¤Ŗ
[verwijderd] [verwijderd] yaay! Gisteren werd bekend gemaakt dat er in oktober een deel 2 verschijnt, vreugdedansje!
[verwijderd] [verwijderd] Ja die is ook prachtig đĨ° Ik vind deze zelfs nog beter, maar dat is misschien omdat het onderwerp mij wat meer raakt. Dit is mijn ultieme favoriet. Je moet Verity trouwens ook lezen!! Is een thriller (en gaat over een schrijfster dus past wel bij jou đ)
Trees Soms moet je iets voor jezelf kopen, wat je: 1 absoluut niet nodig heb 2 zwaar overpriced is voor de functie van het item 3 waar je alleen al door te kijken al blij van wordt Voor mij zijn dat sportsokken met tattoo print
iMoeder Heel benieuwd naar! En n hoop haarspullen gekocht voor mezelf en dochter. Shampoo, maskertjes, conditioner, gel, krullencreme etc.
Rietjesbeker Een buggy. Die past in mijn autootje (107) en dat kon de kinderwagen niet. Lang leve marktplaats!
Toch6 Deze voor E. "Want Nijntje is schattig voor een baby mama en toen ik klein was had ik veel van nijntje" đ
[verwijderd] Poging 3 đ Behang voor de slaapkamer. Heb het bed wat ik wil gevonden, ik twijfel nog tussen 2 nachtkastjes, maar het plaatje in mijn hoofd begint te komen.