[verwijderd] De krabpaal was kapot, en degene die ik al een tijdje op het oog had was ineens in prijs verlaagd π
Deliana [verwijderd] ik heb geen katten en ben ook geen kenner, wat is dit in godsnaam? Ik zie een doos bekleed met een stofje π
Sweetl [verwijderd] haha die zag ik idd ook veel voorbij komen! Ik was ook opzoek naar krabpalen inspiratie, nu ik eindelijk een tvmeubel heb wil ik graag een meubel voor de katten want de paal stort hier bijna in.
[verwijderd] Deliana hij is gemaakt van karton zodat katten hun nagels kunnen scherpen, als alternatief voor touw rondom een normale krabpaal.
Deliana [verwijderd] aha! Weet wat geleerd βΊ Vraagt zich dan wel weer gelijk af of je hele huis niet binnen één dag onder het karton ligt π€
[verwijderd] [verwijderd] Is hij niet te licht? Dat als ze aan de zijkant krabben dat ding door de woonkamer vliegt.
[verwijderd] Deliana de vorige keer dat ik er een van karton had werd dat naarmate hij vaker gebruikt werd wel steeds meer, in het begin viel het nog wel mee. Maar stofzuigen moet ik toch, dus dat vind ik niet zo erg.
[verwijderd] [verwijderd] geen idee.. de reviews waren allemaal positief en stond niks over vermeld. Kom er vanzelf wel achter π
[verwijderd] Sweetl als hij ooit wordt geleverd zal ik onze ervaringen wel delen, maar vooralsnog krabt de kat aan het vloerkleed π
Sweetl [verwijderd] Zoiets wil ik, 3 hoog (losse kubbussen) onderste met bodem erin. Maar wel zelfgemaakt π want deze kost 400 euro geloof ik.. heb de tekeningen met maten ed. al doorgegeven haha.
[verwijderd] Hooyo-shimbir Tot nu toe heb ik wel het idee dat het wat helpt. Ze gebruikt hem in ieder geval vaak.
aardbeitjes Er komt weer een heerlijk pakketje vandaag! Vegan koekies mmmmmmm Belicio Cheats π Ik heb 2 koeken en 2 cookiedough besteld.