iMoeder Nescio Oh gaaf! Ik kwam ze ergens in een comment sectie tegen en klonken wel gaaf. Dus ben benieuwd. ๐
[verwijderd] Ik heb ook boeken gekocht! Alleen niet zulke interessante als die van jullie ๐. Moppereend en Coco kan het! De jongen, de mol, de vos en het paard is helaas overal uitverkocht, dus even wachten tot volgende week.
Pimpelmeesje [verwijderd] ik baal zoooo, wilde de vorige boeken opnieuw lezen maar ze liggen in de doos met boeken die kwijt is (we hebben verschillende opslagplaatsen, komt met verhuizen wel weer boven water denk ik, maar nu niet)
[verwijderd] Ik heb broeken gekocht! Ik ben er sinds kort achter dat de petit lijn van een merk me veel beter past ๐
smax Nadat ik maanden amper wat heb uitgegeven, heb ik voor de kinderen en mijzelf veel kleding besteld. Had er zin in en met de sale is het extra leuk. Als het goed is, komen morgen de eerste twee bestellingen binnen. Voor de kinderen Z8 en voor mezelf onder andere Moscow en Je mโappelle.
Marshmallow Vandaag van alles besteld bij bol en wehkamp van een paar bonnen die ik had. Daardoor 90 euro kunnen besparen! Heb oa kleding voor mezelf besteld, vanaf 16 februari ga ik een snuffel stage doen bij lokale ondersteuning dus ik ga mijn huis uit komen. Nieuwe werkplek, nieuwe kleding!
[verwijderd] De krabpaal was kapot, en degene die ik al een tijdje op het oog had was ineens in prijs verlaagd ๐
Deliana [verwijderd] ik heb geen katten en ben ook geen kenner, wat is dit in godsnaam? Ik zie een doos bekleed met een stofje ๐
Sweetl [verwijderd] haha die zag ik idd ook veel voorbij komen! Ik was ook opzoek naar krabpalen inspiratie, nu ik eindelijk een tvmeubel heb wil ik graag een meubel voor de katten want de paal stort hier bijna in.
[verwijderd] Deliana hij is gemaakt van karton zodat katten hun nagels kunnen scherpen, als alternatief voor touw rondom een normale krabpaal.
Deliana [verwijderd] aha! Weet wat geleerd โบ Vraagt zich dan wel weer gelijk af of je hele huis niet binnen รฉรฉn dag onder het karton ligt ๐ค
[verwijderd] [verwijderd] Is hij niet te licht? Dat als ze aan de zijkant krabben dat ding door de woonkamer vliegt.
[verwijderd] Deliana de vorige keer dat ik er een van karton had werd dat naarmate hij vaker gebruikt werd wel steeds meer, in het begin viel het nog wel mee. Maar stofzuigen moet ik toch, dus dat vind ik niet zo erg.
[verwijderd] [verwijderd] geen idee.. de reviews waren allemaal positief en stond niks over vermeld. Kom er vanzelf wel achter ๐