[verwijderd]
Nescio net Apple zoals Hooyo zegt, haha.
Nescio net Apple zoals Hooyo zegt, haha.
[verwijderd] haha ja dat zou best kunnen.
Nescio ik erger me daar ook aan hoor Zeker bij de nieuwe iMac waar je de voet zelf moet kopen of nieuwe iPhone zonder een oplader. Hallo het is toch een essentieel Onderdeel van een telefoon want anders doet ie het maar 1 dag?
En toch zou ik nooit voor iets anders gaan stom eigenlijk! En als wij de consumenten het goed vinden, waarom zouden ze het anders doen? Voor hun is dat natuurlijk miljoenen (of meer) extra omzet terwijl het productie volume hetzelfde is....
F vroeg of ik voor haar de pinguin+deken wilde bestellen maar ik had geen zin in de verzendkosten, dus ik moest nog voor 3 euro bij bestellen. Is wel gelukt
Blouse en shirt voor allebei de jongens
20 paar sokken voor man. Allemaal dezelfde (makkelijk met sorteren na de was). Nu heeft hij eerst weer even genoeg
Ik heb mijn eindejaarsuitkering en nog een andere uitkering gekregen en vond dat ik recht had op wat voor mezelf. Het grootste gedeelte van het geld is voor het nieuwe huis en dergelijke, maar ik vond dat ik ook recht had op wat egoΓ―sme.
Rietjesbeker dat doe ik ook altijd
Rietjesbeker 20 paar werksokken is dus echt best een groot pakket
Huidverzorging, had weer een nachtcrème nodig en kon de sale niet weerstaan
kleding voor de kinderen
wat spullen voor kerst
55β¬ aan lekkere koffie en thee
In de afgelopen week:
En morgen ga ik winkelen met een vriendin. Ik wil stiekem 2 paar schoenen hebben, maar ik vind het eigenlijk echt niet nodig om die te kopen.
Maar die vriendin is altijd erg overtuigend, dus ik ben benieuwd waarmee ik thuis ga komen... Dure maand zo
De lelijke grote gympen die nora al een tijdje wilde, maar nu met flinke korting
Tantetil oh leuk juist
2 nieuwe dekbedovertrekken 1 ligt al op bed en de ander is ingepakt voor de man.
Verder nog 2 spellen gekocht voor 5/12 want ik had eeeeeecht nog niet genoeg
[verwijderd] deze vallen op zich nog mee, maar die meiden zijn allemaal zo klein en dan met die grote gympen eronder... Staat zo gek.
Blue de buit: 2 geruite broeken, een dikke wollen trui en leuk topje bij de Monki!
Een kledingstijl die ik normaalgesproken niet zo snel zou durven kopen. Maar van mijn vriendin moest ik het passen en het stond echt zo mooi!
Dus ik heb het gekocht, en hoop dat ik de moed heb om het ook te dragen
Garmin Vivomove 3S Smartwatch Met nog een extra bandje.
Hopsatee whoah! Mooi!
[verwijderd] Ja ik ben er zo blij mee! Ik wilde al lang zoβn smartwatch maar ik vond het steeds beetje zonde geld om uit te geven aan mezelf. Nu had ik bedacht dat met black friday ik dan ging kijken en ik hem dan voor mβn verjaardag (in februari ) zou krijgen. Ik al weken in de gaten houden en vrijdag inderdaad 70 euro korting op Amazon. Dus hem gekocht en ik zou hem dan in een kast leggen en bewaren. Maar toen kwam hij. En toen wilde ik hem om. En toen niet meer af. Dus nu heb ik
hem alsnog gewoon zomaar
Hopsatee love it! Je verdient Β΄m