Een fΓΆhn een staafmixer en een wokpan. Kwamen net binnnen
Wat is het laatste dat jij gekocht hebt?
[verwijderd]
Heel suf een papierversnipperaar bij de Aldi samen met een zak marsjes
nieuwe all stars en een zwart simpel heuptasje, super kneuzig maar heb alleen maar rugzakken en soms wil ik alleen mijn telefoon meenemen en heb dan geen zakken in mijn jurk of rok.
Paardrijhandschoenen voor de zomer. Had mijn Handschoenen uitgeleend en niet meer teruggekregen dus maar een paar fijne nieuwe gekocht.
[verwijderd]
En omdat het zo suf is om een papierversnipperaar als laatste aankoop te hebben, heb ik net een bestelling bij de h&m geplaatst (briljant excuus )
Twee spijkerbroeken, een jurk, top met kant en een bodystocking.
[verwijderd]
[verwijderd]
[verwijderd] foto!
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Allemaal basics items. Na korting In totaal voor het verbluffende bedrag van 58 euro
Oh die fΓΆhn en staafmixer en wokpan (ik had bonnen voor mijn verjaardag gehad) kwamen wel gisteren binnen maar ik bedenk me net dat ik gisteravond 2 shirtjes bij AboutYou voor mezelf heb besteld
[verwijderd] Wat doe je nou eigenlijk met zoβn bodystocking? (Vraag ik me al heel lang af)
[verwijderd]
- Bijgewerkt
iMoeder ik trek deze meestal aan. Ik weet ook niet zo goed wat ik er anders mee moet doen .
Ik vermoed dat je de voordelen bedoelt? Ik heb ook blouses met een bodystocking idee. Ik vind het zelf fijn, omdat het 1 altijd mooi en strak blijft zitten en 2 geen blote rug als ik bijv. buk. Vooral het eerste is fijn bij broeken / rokken die tekenen, zodat je geen randjes, proppen kleding eronder ziet. Tweede is fijn voor een koukleum zoals ik.
[verwijderd] Dat is inderdaad wel handig ja!
Mijn laatste aankoop, deze rok;
Normaal niet iets wat ik aan zou trekken. Maar vind em zo leuk!
Dit is mijn laatste aankoop (gistermiddag). De kinderen eten er altijd eentje op vrijdag na het avondeten.
Een bakje amandelyoghurt..
Los van de boodschappen de nieuwe Flow
Een sjaaltje om m'n haren mee te ploppen.
Net een ebook en 2 kleine doosjes Knexx op bol.com
[verwijderd]
Cactusje wat is een sjaaltje om je haren mee te ploppen? En wat is je haren ploppen eigenlijk?
[verwijderd]
Je natte haar in een t-shirt o.i.d doen tot het droog is. Da's goed voor de krullen. Alleen beviel een t-shirt mij niet dus heb ik nu een sjaaltje gekocht.