Ik heb mijn beauty / persoonlijke verzorging voorraad weer aangevuld. De jade roller en dermaroller zijn nieuw. Dat ga ik uitproberen.
Haar producten zijn een herbestelling, ik ben dol op dat merk.

[verwijderd] onze favoriete tuin, 300 meter verder kwam te koop. Flink perceel, (1400m2) alleen huis moet veel aan gebeuren. Flink getwijfeld maar vanmorgen voorlopig koopovereenkomst getekend πŸ™ˆπŸ˜ nu dus financiΓ«le dingen rond maken en gaan voorbereiden voor de verbouwingen en dan vanaf augustus verbouwen en hopelijk in januari verhuizen 😁

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Honkeytonk super gaaf!!! Gefeliciteerd! Durf je een (of enkele) fotoos te plaatsen?

Hier hetzelfde gedaan. Een huis met een prachtige tuin gekocht, terwijl het huis zelf niet helemaal ideaal is.

• [verwijderd]

Honkeytonk wat een geweldig huis en die tuin 😍. Heerlijk zeg en van harte gefeliciteerd.

Om het voor je te vieren ga ik taartjes bestellen via de link van aardbeitjes Ik zocht nog een goed excuus πŸ˜‚

• [verwijderd]

Honkeytonk

Super gaaf!!!

Jahoor, we zijn afgelopen weekend over gegaan.

• [verwijderd]

Honkeytonk holy shit! Wat een tuin zeg, heerlijk!
          Gefeliciteerd!

Honkeytonk Wat zijn jullie plannen voor het huis? Qua verbouwen enzo? Misschien leuk om een eigen topic te openen, als je daar zin in hebt πŸ˜ƒ De tuin is inderdaad enorm, ik zou dat echt een nachtmerrie vinden maar het ziet er redelijk onderhoudsvriendelijk uit (daarnaast, niet iedereen is zo tuinfoob als ik ><)

Daar issie dan πŸ™‚

Kan het leven nog zoveel hordes opwerpen, met een nieuwe MacBook is het allemaal wel wat beter te doen πŸ˜‰