[verwijderd] aardbeitjes dat blauwe jurkje is echt heel mooi, maar mijn buikje hoeft niet geaccentueerd te worden đŦ.
[verwijderd] [verwijderd] tv meubel zit pas net in elkaar (zonder deurtjes, scharnieren vergeten te bestellen đŦ) en ga morgen verder kijken naar het hele styling gedoe. Eerst eten en douchen en slapen đ
Blue [verwijderd] ik verbaas me elke keer weer over de hoeveelheid ruimte in jullie flat! Mooi hoor! (nu dus weer even afkicken van het inrichten en zoeken naar meubels? đ)
[verwijderd] Blue daarom wil ik ook nooit meer verhuizen, de ruimte die ik hier heb krijg ik binnen mijn prijsklasse nooit meer terug! In theorie ben ik klaar voorlopig, maar moet morgen nog even iets retourneren bij de leen bakker, dus je weet maar nooit đ
[verwijderd] Tantetil ik begin er ook aan te wennen nu! Misschien dat ik ze toch wel zelf hou, sorry M đ
aardbeitjes 10 (!) gloednieuwe pakken laminaat voor âŦ50 bij de Gamma. Koopje! Ze moesten er vanaf en ik moet de aanbouw nog van een vloer voorzien.
aardbeitjes Lumihiutale @Cactusje Het zijn behoorlijke units đ mmm Zoon en ik hebben de bonbon bloc variant nÊt op!
aardbeitjes @Tantetil ik geloof dat jij laatst reageerde op mijn buitenkleed in de veranda? Het bouwwerk staat eindelijk en ik ben begonnen met inrichten. Hier kunnen we zomervakantie 2020 wel vertoeven đđ
iMoeder aardbeitjes Super gaaf!! Mag ik heel onbeleefd vragen hoeveel je er ongeveer aan kwijt bent geweest? Evt in pb als je dat fijner vind.
aardbeitjes Bloem laten doen door een timmerman hier uit de buurt. Die zelfbouwpakketten zijn een stuk minder qua kwaliteit. We hebben de hele tuin onder handen genomen en dit was een wens van mij đ