[verwijderd] Onder het mom, vakantie 2020 in Tuinesiรซ heb ik gisteren een badje (groot genoeg om de beentjes in te verkoelen terwijl mijn zoontje lekker kan spelen) en een achterbak vol bloemen voor de mediterrรกnea sfeer ๐
[verwijderd] Manque het tvmeubel was gepland. De rest.. niet echt, maar tegelijkertijd snap ik ook niet hoe ik ooit heb kunnen leven zonder roze gordijnen, dus ja.. ๐
[verwijderd] [verwijderd] Een mens kan nooit te veel roze hebben in het leven! ๐๐ป Hangt en staat alles al? Foto? (Ben totaal niet niewsgierig hoor! ๐ณ๐ค)
[verwijderd] [verwijderd] tegelijkertijd snap ik ook niet hoe ik ooit heb kunnen leven zonder roze gordijnen Oh shit. Dat is wel hรฉรฉl roze. Barbie's droomhuis roze. Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik het geweldig vind of afschuwelijk ๐
[verwijderd] [verwijderd] nee helaas, Ikea levertijd is niet goed voor mijn geduld. Volgende week donderdag pas ๐ญ
[verwijderd] [verwijderd] ๐ฑ Toen ik de boel laatst bestelde kon ik het de volgende middag op komen halen!
Cactusje [verwijderd] Dat valt nog mee, ik heb begin deze maand een kast voor dochter besteld, die komt 20 mei pas๐. Ik ben dus nog een maand verplicht om haar kleding op te vouwen en in de kast te leggen..
[verwijderd] [verwijderd] ophalen kan waarschijnlijk wel, maar ik heb geen auto. Op de fiets naar Breda gaat me iets te ver ๐
[verwijderd] [verwijderd] O, jij laat het bezorgen! Dan wordt het waarschijnlijk inderdaad een ander verhaal.
[verwijderd] [verwijderd] 39 euro bezorgkosten, echt belachelijk ๐ฃ Normaal gesproken ga ik samen met mijn beste vriendin, maar die is mantelzorger voor haar ouders en neemt nu geen enkel onnodig risico. Voor deze keer maar even zo.
Toch6 [verwijderd] ja je moet wel veel bestellen daar wil bezorgen rendabel zijn ๐ ik moet ook eerst maar goed uitzoeken wat ik nodig heb/wil (wil kledingkast aanpassen, ik denk dat het praktischer kan)
[verwijderd] Toch6 dat was ook mijn redenatie voor alle impulsaankopen ๐ Cactusje 20 mei?! Dan was ik misschien wel gaan fietsen hoor! ๐คฃ
Toch6 [verwijderd] haha zo gaat het hier in mn hoofd ook al... andere kastindeling dus daar spullen voor. Hm bedboxen (of hoe dat heet) is ook wel handig. Extra kast in het hoekje ook. Iets van vitrage of over/siergordijnen is ook mooi. Oh ja, waterdichte moltons moet ik ook nog... oh en een klein lampje voor de nachtvoedingen straks! ๐คฃ
[verwijderd] Toch6 zo herkenbaar! Ik heb mijn jaarlijkse toeslag binnen dus echt alles gaat nu tegelijkertijd, en dan nog zie ik dingen die ik ook wel wil vervangen. Even wachten tot volgende maand, dan komt de afrekening van de servicekosten weer binnen ๐คฃ