Lovely83 Lumihiutale Bij sneakers.nl besteld! Mijn dochter heeft de checkerboard versie die zijn ook leuk.
[verwijderd] Babyspullen! Hierbij deel 1: 3 rompertjes van Prenatal Een katoenen ledikantdeken Dr Brown schoonmaakborsteltjes Muggennet voor over de kinderwagen Dookie
[verwijderd] De hele buit van deze week. Eindelijk een goede plek om de spullen te verzamelen. In de nieuwe babykamer. 😊
[verwijderd] Uhm..... tja. 🙈 T is en blijft ikea he? Zelfs online ben ik gevoelig voor impulsaankopen blijkbaar.
[verwijderd] Onder het mom, vakantie 2020 in Tuinesië heb ik gisteren een badje (groot genoeg om de beentjes in te verkoelen terwijl mijn zoontje lekker kan spelen) en een achterbak vol bloemen voor de mediterránea sfeer 😂
[verwijderd] Manque het tvmeubel was gepland. De rest.. niet echt, maar tegelijkertijd snap ik ook niet hoe ik ooit heb kunnen leven zonder roze gordijnen, dus ja.. 😂
[verwijderd] [verwijderd] Een mens kan nooit te veel roze hebben in het leven! 👍🏻 Hangt en staat alles al? Foto? (Ben totaal niet niewsgierig hoor! 😳🤐)
[verwijderd] [verwijderd] tegelijkertijd snap ik ook niet hoe ik ooit heb kunnen leven zonder roze gordijnen Oh shit. Dat is wel héél roze. Barbie's droomhuis roze. Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik het geweldig vind of afschuwelijk 🙈
[verwijderd] [verwijderd] nee helaas, Ikea levertijd is niet goed voor mijn geduld. Volgende week donderdag pas 😭
[verwijderd] [verwijderd] 😱 Toen ik de boel laatst bestelde kon ik het de volgende middag op komen halen!
Cactusje [verwijderd] Dat valt nog mee, ik heb begin deze maand een kast voor dochter besteld, die komt 20 mei pas🙈. Ik ben dus nog een maand verplicht om haar kleding op te vouwen en in de kast te leggen..
[verwijderd] [verwijderd] ophalen kan waarschijnlijk wel, maar ik heb geen auto. Op de fiets naar Breda gaat me iets te ver 😂