Toch6 Uilenmama ja, leek me ideaal om mee te nemen 🙂 en kost maar 2 euro dus als het toch niet werkt is het ook niet erg
[verwijderd] Ik had een kutochtend dus nu heb ik nieuwe gordijnen en een ander schilderij boven de tv 🙈
[verwijderd] Cd en spons voor het lootje dat ik heb getrokken. Klean Kanteen drinkbeker voor de oudste. Luiers en tandenborstels om de verzendkosten van die beker te ontduiken.
[verwijderd] Nieuwe borden, ik vind ze zo schattig! Die gaan we dus gewoon het hele jaar door gebruiken he? 😆 Verder nog een hoop kerstspul, ballen, lichtjes, boomversierselzooi.
Deliana [verwijderd] super leuk! Waar gekocht? ik zou het dus echt hilarisch vinden om in de zomer in de achtertuin met 25 graden en een glas koude wijn zo’n bord voor mijn neus te krijgen 🙂
[verwijderd] Deliana Albert Heijn! M heeft het afgelopen jaar deze gebruikt dus we zijn wel wat gewend hoor, alleen nu heb ik een matchende set 🤣
Blue Een sportlegging (wat een hel is dat om te kopen, ik voel me nu ongeveer 30 kilo zwaarder en vetter) En een lichtrood/oranje achtige broek, waarvan ik nu denk: Blue, waarom? (Maar hij was maar 5 euro haha)😂
Blue Toch6 Was het helemaal vergeten, maar bij deze 😄 100 foto's gemaakt want ik krijg de kleur er niet goed op haha. Ik weet niet goed wat ik met dat riempje aan moet, hij is te kort om te strikken, dus misschien dat ik die eruit haal. En de broek is een tikkie groot, maar een maat kleiner zat weer te strak. Dus misschien even warm wassen 😉 Maar ik vind 'm stiekem toch wel leuk!
[verwijderd] Blue Ik zou het riempje er niet uit halen. Zonde! Gewoon een mooie platte knoop in doen.
Rosemary [verwijderd] ik open dit topic nooit ik heb geen nieuwe schoenen nodig ze passen perfect bij mijn jas ik heb ook snel koude voeten ik vind ze leuk ik heb geen nieuwe schoenen nodig
[verwijderd] [verwijderd] inderdaad Tom Tailor; te koop bij zalando of about you. Ik heb altijd koude voeten met uitzondering van mijn wandelschoenen, maar dat is echt het toppunt van lompheid. Dit leek mij een mooi alternatief.