[verwijderd] Tantetil ben nog aan het nadenken hoe ik dit ga interpreteren π. Dit is het beeld dat je van mij hebt π€
[verwijderd] [verwijderd] er kunnen niet genoeg bloemen zijn. 150 collegaβs binnen de organisatie. Het gaat zwermen van de bijen en vlinders.
Toch6 Uilenmama ja, leek me ideaal om mee te nemen π en kost maar 2 euro dus als het toch niet werkt is het ook niet erg
[verwijderd] Ik had een kutochtend dus nu heb ik nieuwe gordijnen en een ander schilderij boven de tv π
[verwijderd] Cd en spons voor het lootje dat ik heb getrokken. Klean Kanteen drinkbeker voor de oudste. Luiers en tandenborstels om de verzendkosten van die beker te ontduiken.
[verwijderd] Nieuwe borden, ik vind ze zo schattig! Die gaan we dus gewoon het hele jaar door gebruiken he? π Verder nog een hoop kerstspul, ballen, lichtjes, boomversierselzooi.
Deliana [verwijderd] super leuk! Waar gekocht? ik zou het dus echt hilarisch vinden om in de zomer in de achtertuin met 25 graden en een glas koude wijn zoβn bord voor mijn neus te krijgen π
[verwijderd] Deliana Albert Heijn! M heeft het afgelopen jaar deze gebruikt dus we zijn wel wat gewend hoor, alleen nu heb ik een matchende set π€£