[verwijderd] Een heleboel zooi op aliexpress. Veel zomertops (is het namelijk het weer voor π), teensokken, armbandjes en vingerloze handschoenen.
[verwijderd] [verwijderd] wel een leuke! Het laatste dat ik gekocht heb is een app om meer inzicht te krijgen in mijn inkomsten en uitgaven want dat is heel erg nodig π
[verwijderd] Nu ik die foto van de cactus op het onderste shirt zie, krijg ik plotseling een hele andere associatie π³
[verwijderd] Een heel lelijk jurkje bij de kringloopwinkel voor mijn toneelrol. Ik zal jullie de foto besparen, waar ik de jurk daadwerkelijk aan heb. Het is niet best (en zo niet ik).
[verwijderd] Tijger π― Fikse korting gehad omdat er een beschadiging op zat die ik inmiddels met een stift heb weggewerkt π Alleen even opnieuw boren om hem recht boven het dressoir te hebben.
[verwijderd] Eindelijk mijn rolkarretje voor mijn tekenspullen. De blauwe was al eeuwen uitverkocht bij de Ikea. Zodra ik de mail kreeg dat deze op voorraad was direct online besteld βΊοΈ. Ben er helemaal happy mee.
Marshmallow Femkes deze bank heb ik, een formaatje kleiner dan, maar heerlijk is ie! En dat extra opberg gedeelte is ideaal!
[verwijderd] Dit was er zo een in de categorie: moet ik niet doen.. Echt onzin.. Maar ik heb schijt en doe het lekker toch! π