Pimpelmeesje [verwijderd] oh dat was die miskoop waar ik het laatst over had๐ ik vond m niet handig, maar wel mooi
[verwijderd] Eindelijk het laatste deel van de Glazen Troon, serie compleet ๐ Nu nog tijd om te lezen..
Cactusje Ik heb een nieuw tosti ijzer besteld, nou ja en contact grill eigenlijk. Die ik nu heb wordt steeds moeilijker schoon te maken en er past er maar 1 per keer op. Enige voordeel daarvan is dat ie voor de jongste alvast genoeg afgekoeld is als de mijne klaar is, maar het duurt wel allemaal langer. Meestal moeten er meerdere gemaakt worden dus een grotere wilde ik ook wel graag.
[verwijderd] Net online de Sinterklaascadeaus besteld in het kader van snel en makkelijk (en vast veel te duur, maar ik heb mijzelf verboden om alles helemaal uit te gaan zoeken voor de beste deal ๐). Dus binnen een half uur het volgende gekocht; Dochter 1 vitrinekast voor haar edelstenen verzameling met lamp leeslamp voor op haar nachtkastje mega schilder en tekendoos one-sie xl ty beanie boo Dochter 2 houten โbarbiehuisโ korfbal hoodie met haar naam korfbal oorbellen douchegel topmodel Mooi en klaar voor dit jaar ๐
[verwijderd] Een Bugaboo ๐ฑ belachelijk veel geld maar we kwamen een goede aanbieding tegen en toen heb ik mijn vriend kunnen overhalen ๐คซ๐
Honkeytonk [verwijderd] ze zijn echt heeeeeel fijn en je verkoopt ze ook voor bijna de prijs van aankoop weer door.
smax [verwijderd] daar krijg je geen spijt van! Wij hebben er eerst eentje nieuw gekocht en nu een tweedehands van MP. Na zes jaar heel intensief gebruik, klapte het frame ineens in. Kind lag pal paar keer met zโn gezicht op de stoep ๐
Robije Honkeytonk @[verwijderd] dit idd. Ik heb de mijne toen voor 800 weer verkocht. Had daarna zelfs nog iemand die 850 wilde betalen.
[verwijderd] smax oh heftig! Ik hoop ook echt geen spijt te krijgen want het was best een uitgave hoor ๐ณ Maar ik ben ook heel blij ๐ Voor Robbie wou ik er ook 1 maar toen waren ze nergens te vinden voor minder dan 1000 euro en dat was toen echt teveel geld.
smax Lekker spullen voor het ontbijt bij de bakker, slager en kaasboer! Ben aan het wachten tot de anderen uit het zwembad komen. Lekker ontbijten!
Toch6 Robije dat wil ik nog niet uitgeven aan een nieuwe ๐ค Even rondje google, de mijne kom ik nu tegen voor 300 euro. Maar ik heb hem al 5,5 jaar, betaalde toen bijna 400 volgens mij (kinderwagen + autostoel gr.0 + luiertas + regenhoes)
Sevenof9 Tantetil deze vier alleen die roze zou volgens internet meer op een terracotta achtige kleur lijken dus die ga ik misschien omruilen.