Pimpelmeesje iMoeder die onderste had ik ook besteld volens mij ๐ heb m alleen weer teruggestuurd, zat een kaartje bij "this is a very delicate fabric and some pilling can't be avoided" ๐คจ Ik heb gister een nieuwe auto gekocht. En hij is enorm. En dat vind ik echt megakut ๐
Robije Nog niet echt gekocht, maar ik heb bij zalando een box besteld die door een styliste word samengesteld. Ben erg benieuwd. Vanmiddag in de stad een zwarte teddy jas gekocht, en schoenen met panterprint.
Manque Zo'n enorme lange gewatteerde jas waarin ik eruit zie als een wandelende slaapzak. Heel comfortabel.
Manque Lovely83 Nee, van de C&A actually. Die van Monki was ook wel leuk, maar die had knopen als sluiting en ik heb liever een rits. En deze van de C&A had zelfs een rits die van onder en boven open kan ๐ค
Lovely83 Manque Ik had hem ook gezien en aangezien jij een volgens mij ook wel monki fan bent dacht ik direct aan die jas. Maar inderdaad rits is veel fijner!
[verwijderd] Pimpelmeesje O wat fijn, het gelukt om een auto te vinden! Past het nog een beetje binnen het budget?
Pimpelmeesje [verwijderd] nee en de aanpassingen worden niet vergoed door de gemeente, zucht.. Maarja gelukkig kunnen we het betalen, is echt niet leuk als je gebonden bent aan die kloterolstoeltaxis
[verwijderd] Pimpelmeesje Balen van het budget, maar wel fijn dat jullie daarmee echt zo enorm veel mobieler worden. Dat is zo waardevol!