[verwijderd] iMoeder eigenlijk zou ik mij zelf er ook in moeten verdiepen maar het kost me veel moeite haha en ik zou eigenlijk eens naar een echte krullenkapper willen maar ik weet niet zo goed wat goed is
iMoeder [verwijderd] Het is ook een gedoe hoor! Wel proteΓ―ne of juist niet. En krullenkappers vind ik ook gewoon zooo duur! π
[verwijderd] [verwijderd] Jaaah! Wij hebben ze ook! Dochter is idolaat van hamster. Haar lievelingsknuffel vanaf dat ze heel klein was is hamster, dus deze mochten niet missen in haar verzameling! Edit: Dit is Hamster! π
[verwijderd] iMoeder Ja ik dacht als ik nou eens ergens een goed advies kan krijgen en daarop voort kan borduren maar weet echt niet waar te beginnen
[verwijderd] Hooyo-shimbir Leuk zeg! Welke webwinkel verkoopt dit allemaal? Ik ken de aparte merken wel.
Pimpelmeesje iMoeder die onderste had ik ook besteld volens mij π heb m alleen weer teruggestuurd, zat een kaartje bij "this is a very delicate fabric and some pilling can't be avoided" π€¨ Ik heb gister een nieuwe auto gekocht. En hij is enorm. En dat vind ik echt megakut π
Robije Nog niet echt gekocht, maar ik heb bij zalando een box besteld die door een styliste word samengesteld. Ben erg benieuwd. Vanmiddag in de stad een zwarte teddy jas gekocht, en schoenen met panterprint.