Femkes Paar mokken bij de IKEA om wat kapotte exemplaren te vervangen. En verder vast voor mini voor Sinterklaas, de groente, pannenset en kookgerei van de speelgoed keuken van IKEA.
[verwijderd] Deliana ik ben altijd vroeg klaar hoor, dan kan ik me gaan richten op de kerstcadeaus π
[verwijderd] Hoppa, even 100 euro armer. Maar hey, ze hebben pakken met climate-control, want gewone pakken zijn zΓ³ 2018 π
[verwijderd] [verwijderd] Jaaah! Wij hebben ze ook! Dochter is idolaat van hamster. Haar lievelingsknuffel vanaf dat ze heel klein was is hamster, dus deze mochten niet missen in haar verzameling! Edit: Dit is Hamster! π
Femkes Een fiets voor de oudste. Hij past gewoon op een volwassen fiets, hij is echt groot aan het worden!
[verwijderd] iMoeder eigenlijk zou ik mij zelf er ook in moeten verdiepen maar het kost me veel moeite haha en ik zou eigenlijk eens naar een echte krullenkapper willen maar ik weet niet zo goed wat goed is
iMoeder Tantetil Ja die heb ik. π (Ik schreef ook mee in het curly girl topic.) Heb het een tijdje gestijlt de afgelopen maanden, maar nu weer terug naar mβn eigen krullen.
iMoeder [verwijderd] Het is ook een gedoe hoor! Wel proteΓ―ne of juist niet. En krullenkappers vind ik ook gewoon zooo duur! π
[verwijderd] iMoeder Ja ik dacht als ik nou eens ergens een goed advies kan krijgen en daarop voort kan borduren maar weet echt niet waar te beginnen
[verwijderd] Hooyo-shimbir Leuk zeg! Welke webwinkel verkoopt dit allemaal? Ik ken de aparte merken wel.