[verwijderd] Nieuwe winterjas waar ik heel erg blij mee ben. In mijn oude winterjas verzoop ik, maar ik vond het zo zonde dat ik deze vorig jaar toch nog gedragen heb. Nu eentje die wel past en weer een poos mee kan (ik hoef niet elk jaar een nieuwe jas).
[verwijderd] Mijn eerste zwangerschaps aankoop: een fijne longsleeve die ik nu ook al kan gebruiken. Had geen zin om gewone te kopen, terwijl ik die dan niet de hele winter kan dragen.
[verwijderd] [verwijderd] sinds hij de 40 gepasseerd is, vindt hij dit soort dingen leuk. Hij draagt tegenwoordig ook Spider-Man t-shirts en Harry Potter sokken. Soort compensatie voor zijn grijze haren (dit zeg ik natuurlijk niet hardop π). De midlifecrisis π.
[verwijderd] [verwijderd] haha! Nou beter dit dan dat hij een motor gaat kopen en zich in te strakke leren skinnies gaat hijsen of zo π
[verwijderd] [verwijderd] π. Inderdaad goedkoper dan een motor of een sportauto (en nu dat beeld van hem in skinnies uit mijn hoofd bannen).
Rietjesbeker Kado voor man (opzetbox voor de gereedschapskist. Alvast voor zijn verjaardag) en nieuwe hanglampen voor de woonkamer
Femkes Paar mokken bij de IKEA om wat kapotte exemplaren te vervangen. En verder vast voor mini voor Sinterklaas, de groente, pannenset en kookgerei van de speelgoed keuken van IKEA.
[verwijderd] Deliana ik ben altijd vroeg klaar hoor, dan kan ik me gaan richten op de kerstcadeaus π
[verwijderd] Hoppa, even 100 euro armer. Maar hey, ze hebben pakken met climate-control, want gewone pakken zijn zΓ³ 2018 π
[verwijderd] [verwijderd] Jaaah! Wij hebben ze ook! Dochter is idolaat van hamster. Haar lievelingsknuffel vanaf dat ze heel klein was is hamster, dus deze mochten niet missen in haar verzameling! Edit: Dit is Hamster! π
Femkes Een fiets voor de oudste. Hij past gewoon op een volwassen fiets, hij is echt groot aan het worden!
[verwijderd] iMoeder eigenlijk zou ik mij zelf er ook in moeten verdiepen maar het kost me veel moeite haha en ik zou eigenlijk eens naar een echte krullenkapper willen maar ik weet niet zo goed wat goed is
iMoeder Tantetil Ja die heb ik. π (Ik schreef ook mee in het curly girl topic.) Heb het een tijdje gestijlt de afgelopen maanden, maar nu weer terug naar mβn eigen krullen.
iMoeder [verwijderd] Het is ook een gedoe hoor! Wel proteΓ―ne of juist niet. En krullenkappers vind ik ook gewoon zooo duur! π