fafa Dan vraag ik me nu af wat er gebeurt als je een ei "uitbroed" in water van lichaamstemperatuur (en met dezelfde zoutheid als het ei zelf, zodat er noch water in, noch water uit gaat). Zou dat kunnen, of wordt dan het zuurstofgebrek wel een probleem?
[verwijderd] @[verwijderd], ik vroeg mij laatst iets af. Jij bent als de dood voor spinnen, maar je bent dol op Harry Potter. Hoe doe je dat dan als je in deel 2 leest over dat Harry en Ron naar het nest van Aragog gaan? Sla je dat dan over?
[verwijderd] [verwijderd] ik sla de kaft van een ander boek om de cover en lees heel vluchtig over de aragog stukken heen. Bij de films kijk ik de andere kant op. We hebben aragog van lego en F moet hem verplaatsen als ik die plank wil afstoffen ๐
Cactusje Als ik zo kijk naar hoe wild/ ruig mijn papegaai doet met poetsen, zou hij zichzelf dan wel eens pijn doen? Dat ie te ver door schiet ofzo met z'n snavel of bij een pen per ongeluk in z'n velletje bijt..
[verwijderd] Is 'krijg de corona' een acceptabele manier om een mail naar ex af te sluiten of moet ik het bij tyfus houden? ๐ค
Sevenof9 Tantetil ik moest dit echt even een paar keer lezen. Vroeg me af wat nou een vin-kentering is. In my defence: ik ben echt net wakker ๐
Marshmallow [verwijderd] geen idee, denk dat het van ver na mijn tijd is (dat ik dus een kind was hรจ ๐คฃ).
[verwijderd] Schuurpapier dat dacht ik ook maar weet het niet zeker. Kan er niks over vinden, alleen de moderne versie..
Deliana [verwijderd] serieus uit de jaren '90? Ik herken het dus echt totaal niet ๐ค Komt het niet stiekem uit een ver land of zo?