[verwijderd] Is 'krijg de corona' een acceptabele manier om een mail naar ex af te sluiten of moet ik het bij tyfus houden? ๐ค
Sevenof9 Tantetil ik moest dit echt even een paar keer lezen. Vroeg me af wat nou een vin-kentering is. In my defence: ik ben echt net wakker ๐
Marshmallow [verwijderd] geen idee, denk dat het van ver na mijn tijd is (dat ik dus een kind was hรจ ๐คฃ).
[verwijderd] Schuurpapier dat dacht ik ook maar weet het niet zeker. Kan er niks over vinden, alleen de moderne versie..
Deliana [verwijderd] serieus uit de jaren '90? Ik herken het dus echt totaal niet ๐ค Komt het niet stiekem uit een ver land of zo?
[verwijderd] [verwijderd] ook niet.. dat zijn vooral vogels volgens mij, dit zijn poppetjes en paarden.
[verwijderd] Deliana er staat Made in China onderop dus in die zin wel ๐คฃ Zou overigens goed kunnen hoor, heb het gehad van iemand, wellicht een vakantiesouvenir.
[verwijderd] Ik heb vanmorgen boodschappen gedaan maar het geld is nog steeds niet afgeschreven. Ik weet dat de Rabobank een storing had, maar die is inmiddels al opgelost. Hoe lang zou zoiets duren voordat het daadwerkelijk af wordt geschreven?
[verwijderd] [verwijderd] ik heb geregeld dat het er pas de volgende dag afgeschreven is. Dus misschien morgen pas?