Blue Wordt yoghurt dunner/wateriger als het in een hele koude koelkast ligt? Ik heb het idee dat de lades zowat vast vriezen aan de koelkast. En mijn yoghurt is de laatste tijd dus heel dun. Of hebben de supermarkten allemaal hun recept veranderd?
Manque Blue Ik weet niet hoe het zit met de substantie van yoghurt bij verschillende temperaturen, maar het is mij wel opgevallen dat halfvolle en zelfs volle yoghurt tegenwoordig dunne brei is. Ik snap niet zo goed wat daarmee aan de hand is. Zelfs kwark is vaak heel dun.
Vulpen Blue Waarschijnlijk halen ze allemaal hun yoghurt uit dezelfde fabriek. Ik vind de yoghurt ook dunner geworden.
[verwijderd] Ik moet (weer) een medische vragenlijst invullen, in dit geval voor de tandarts. Ik ben allergisch voor wespen en zalm, maar moet ik dat nou wel of niet invullen? Het is niet relevant voor de behandeling, maar tja, ik ben er wel allergisch voor..
Manque [verwijderd] Ja, gewoon opschrijven. Wespen, zalm en aangesproken worden in het openbaar vervoer đ
Rietjesbeker [verwijderd] ik zou ook even mijn allergie voor lange lijstjes met enge dingen vermelden...
[verwijderd] Manque mijn beste vriendin brengt me met de auto, dus ook geen epipen van toepassing daar đ
[verwijderd] Blue ik mag hopen dat ze daar wel voor getraind zijn? đ¤ Mijn vorige tandarts heeft me echt bang gemaakt, dus oh wee als ik zo'n type tref đŦ
Vulpen Pimpelmeesje Dat zou me niks verbazen. Zag vandaag wel een stuk of vijftig tractoren rijden, waarvan meerdere met omgekeerde Nederlandse vlaggen. Mijn (joodse) collega wist te melden dat de NSB die ook gebruikten. Gezellig đŦ
Pimpelmeesje Vulpen Ugh. Heb het idee dat de overheid er nu ook eindelijk klaar mee is, gelukkig maar. Ik vind dat de boeren zeker iets te klagen hebben, maar de manier waarop van deze groep slaat nergens op. Hopelijk komt er als tegengeluid een normale organisatie, die wel compromissen wilt sluiten en niet zo agressief doet.
[verwijderd] Een snelle vraag, want moet zo weer terug voor de nacontrole voor het bobbeltje in mijn borst. Hij zit er nog steeds. Mocht zij zeggen: Het is niets ernstigs, mag ik dan toch vragen om een verwijzing naar het ziekenhuis? Ik maak me er namelijk wel zorgen over, ook al zei ze de vorige keer dat ze dacht dat het een vet-klier ophoping was. Help!
Rietjesbeker [verwijderd] ja, hier was gelukkig niets aan de hand. Heb eerder al eens een cyste laten verwijderen.
Rietjesbeker Vulpen misschien niet per se, maar hij veranderde van vorm tussen twee echo's dus het ziekenhuis naam liever het zekere voor het onzekere