Rietjesbeker Tantetil intussen gelukkig al weer twee keer. Ik had 'm een half uur ofzo na het maken van de post uit bed geroepen. Maar hij was verkouden en dus zielig ๐
Vulpen Gehoord in de trein: 'Ik kan m'n lage strottenhoofd niet zo goed vinden.' En dat vind ik dan zo fascinerend hรจ, dan wil ik weten wat zo iemand doet met z'n leven waarom dat een probleem is.
Rietjesbeker Als ik het huis in brand steek, hoef ik 1) niet meer schoon te maken en 2) kunnen we ergens anders gaan wonen... (ik heb echt geen zin om te dweilen)
Blue Wordt yoghurt dunner/wateriger als het in een hele koude koelkast ligt? Ik heb het idee dat de lades zowat vast vriezen aan de koelkast. En mijn yoghurt is de laatste tijd dus heel dun. Of hebben de supermarkten allemaal hun recept veranderd?
Manque Blue Ik weet niet hoe het zit met de substantie van yoghurt bij verschillende temperaturen, maar het is mij wel opgevallen dat halfvolle en zelfs volle yoghurt tegenwoordig dunne brei is. Ik snap niet zo goed wat daarmee aan de hand is. Zelfs kwark is vaak heel dun.
Vulpen Blue Waarschijnlijk halen ze allemaal hun yoghurt uit dezelfde fabriek. Ik vind de yoghurt ook dunner geworden.
[verwijderd] Ik moet (weer) een medische vragenlijst invullen, in dit geval voor de tandarts. Ik ben allergisch voor wespen en zalm, maar moet ik dat nou wel of niet invullen? Het is niet relevant voor de behandeling, maar tja, ik ben er wel allergisch voor..
Manque [verwijderd] Ja, gewoon opschrijven. Wespen, zalm en aangesproken worden in het openbaar vervoer ๐
Rietjesbeker [verwijderd] ik zou ook even mijn allergie voor lange lijstjes met enge dingen vermelden...
[verwijderd] Manque mijn beste vriendin brengt me met de auto, dus ook geen epipen van toepassing daar ๐
[verwijderd] Blue ik mag hopen dat ze daar wel voor getraind zijn? ๐ค Mijn vorige tandarts heeft me echt bang gemaakt, dus oh wee als ik zo'n type tref ๐ฌ