iMoeder het is inderdaad erg dubbel. Ik ben enorm blij dat we nu eindelijk weer een stapje verder kunnen maar het is ook best onwerkelijk allemaal. Ik word onder strakke controle gehouden omdat het in een jaar tijd zo snel verslechterd is, ze zijn bang dat het alleen maar slechter zal gaan in korte tijd. Vorig jaar heb ik een onderzoek gehad waarbij ze met naaldjes in m'n spieren prikte en dan schokjes door de spieren stuurde, hiermee wilde ze MS uitsluiten, dat is dus toen uitgesloten alleen nu dit dus in zo'n korte tijd zo slecht is geworden willen ze die schokjes test dus ook ieder jaar gaan doen om op die manier in de gaten te houden dat die Fybromyalgie niet uiteindelijk ook een soort MS word. Ik heb ineens zoveel te verwerken qua informatie, en wat ik al zei, ik had nog nooit gehoord van Fybromyalgie dus ben er totaal niet in thuis. Dus aan de ene kant ben ik enorm blij dat er een soort van diagnose is maar het onbekende blijft een angst puntje.
Ik zal inderdaad die anti depresivia maar gaan overwegen, maar ik zal het er ook nog even goed over hebben met mijn huisarts. Vind het toch ook wel weer eng als ik eerlijk ben.