Ik ga hier maar even in verder, dan hoef ik geen nieuw topic te openen😉
L. Heeft inmiddels zowel PMT als de psycho-educatie van adhd en ass afgesloten en we merken wat vooruitgang in zijn handelen als hij boos wordt.
We gaan dus gewoon verder met nieuwe behandelingen/therapieën, maar dat is iets voor na de zomervakantie zodat we allemaal wat rust gaan krijgen.
Vorige week heeft hij zijn rapport meegekregen en die ziet er belachelijk goed uit 😂 in februari was hij nog niet ingesteld in medicatie dus de onvoldoendes en bijna voldoendes vlogen je om de oren. Inmiddels zijn alle cito-resultaten op voldoende. Samenwerken en bijvoorbeeld gym zijn nog wel onvoldoende, maar dat was te verwachten. Met Cito-rekenen is hij tussen februari en juni 2 schooljaren vooruit gegaan 😱 echt bizar om te zien. Sommige scoren liggen onder het gemiddelde, maar de vooruitgang is behoorlijk, dus dat is het belangrijkste natuurlijk. De juf heeft de resultaten moeten controleren of het wel klopte wat er stond, maar het klopte 😉 ik ben dus ongelofelijk trots op wat hij in de vrij korte tijd bereikt heeft 😊