[verwijderd]
Adje Dat haal je ook heel duidelijk uit dat artikel, maar strookt niet per se met de waarheid. Ik heb dat gevoel iig nooit gehad bij mijn bevallingen. Er werd juist heel erg met me meegedacht en gekeken naar wat ik graag wilde. En dat er protocollen zijn is logisch en ook alleen maar verstandig. Maar het atikel doet voorkomen of alle artsen en verpleegkundigen alleen maar naar die protocollen kijken en verder niet voor zichzelf na kunnen denken. Ik geef ze toch wat meer credits dan dat.
Ik ook. Vanwege de ruggenprik werd mijn temperatuur goed in de gaten gehouden. Deze mocht niet op 38.0 komen, vanwege infectiegevaar bij ons kindje (dan zou hij een paar dagen in het ziekenhuis moeten blijven). Ik kwam dus wel op 38.0 en de kraamhulp in het ziekenhuis (een eeuw aan ervaring) vroeg me hoe ik me voelde en wat ik wilde. Ik wilde het nog even aankijken. Zij belde met de gyn en heeft haar er van overtuigd dat ik me goed voelde en we zouden proberen de temperatuur lager te krijgen. Dat is uiteindelijk maar net gelukt (met paracetamol, ijswater en ijsjes), maar zonder die kraamhulp denk ik dat het er heel anders uit had gezien. Daar ben ik haar ontzettend dankbaar voor!