Sevenof9 maar ja, wat doet een 10 jaar oude tweet er toe als je voor een partij stemt. In je achterhoofd kan je het meenemen, maar een persoonlijke tweet is geen partijstand punt, en zeker een persoonlijke tweet van 10 jaar oud niet. De partijpunten zijn zelfs expliciet anders dan wat zij 10 jaar geleden persoonlijk schreef.
En waarom zijn alle boeren kut omdat zij dat 10 jaar geleden heeft geplaatst? Waarom vind je dat de moeite waard om te plaatsen? Ik ben echt benieuwd waarom alle boeren dan kut zijn. (want dat plaats je: "kutboeren" met een 10 jaar oude printscreen, waarmee je nog doet alsof hij een half uur oud is).
Ik vind die haat naar boeren, omdat er enkele blaten geen haar beter dan haat naar moslims oid. En de BBB staat gewoonweg niet voor die haat, zoals de PVV en FvD wel staan.
Ik ben ook niet van de BBB, en zal er ook echt niet op stemmen, maar ik ben het zeker wel eens met een aantal punten. Ik ben tegen mega stallen, maar ik ben ook zeker tegen het verplicht uitkopen van boeren.
En ik ben echt fel tegen het haat verspreiden over boeren met zulke plaatjes. (ook tegen andere dingen maar ja die werden hier niet geplaatst). Gewoon die haat in het algemeen, of je nu tegen alle boeren bent, of tegen alle moslims. Echt, waarom?!