iMoeder haha echt? Verbaast me ook niks.. fvd-ers schreeuwen gewoon het hardst. Ik kom om die reden ook bijna niet meer op Twitter, want zelfs los van mijn bubbel blèren ze er doorheen..
Sevenof9 ik weet het.. daarom zei ik ook minder racistisch, en niet niet racistisch 😉
Voor mij speelt zoiets wel een rol overigens. De tweets mogen dan wel oud zijn, maar wat je zegt, dat statement was nou niet echt oprecht van iemand die het licht gezien heeft en is veranderd. Ik vertrouw haar daar gewoon niet in. Maar in het partijprogramma (wat ik globaal gezien heb) zag ik niks heel extreems terug, wel een paar dingen over gelijkheid in het onderwijs en geen discriminatie en dan is het een soort.. pick your battles? 😬
Ik zal er zelf niet op kunnen stemmen, maar de populisten hebben nou eenmaal een uitlaatklep nodig, en dan heb ik wel liever dit dan de anti-woke van de fvd of anti-moslims van pvv. Het mooiste zou natuurlijk zijn als we helemaal geen racistische partijen/lijsttrekkers hebben, maar voor wat het waard is.. ze heeft ze in ieder geval verwijderd, in plaats van er campagneposters van te maken? 😶