Toch6 waarom zie ik nergens het stukje binnenvaart bij staan, vind ik toch wel belangrijk hoe ze daar als partij over denken π
Vulpen Toch6 Er zijn misschien wel contactformulieren of social media-kanalen van partijen waar je dat kunt navragen. Ik zou dat doen, kan me voorstellen dat het een relevant onderwerp is voor jou en dan wil je niet per ongeluk stemmen op een partij die het tegenovergestelde wil voor de binnenvaart dan jij π
Trees Vulpen tuurlijk, ik heb duidelijk ook niet vooraan gestaan toen de hersenen werden uitgedeeld π€¦π»ββοΈ Mijn ID is ook weer terecht. Vergeten dat mijn man deze gisteren nodig had ivm nieuw id dochter. Zit nog in zijn portemonnee.
Marshmallow Vulpen hahaha zo grappig ik heb net een stemwijzer gedaan en het wordt voor de waterschappen awp en voor de provinciale staten pvdd π
Trees Honkeytonk gisteren een nieuwe dochter opgehaald bij het gemeentehuis. Is wel een leuk exemplaar tot nu toe π Zag dat het woord ID was veranderd in βisβ, maakte het ook niet echt duidelijk.
Toch6 Ik moet nog gaan. Is gelukkig maar halve minuut lopen. Alleen het idee dat ik in actie moet komen... π£
iMoeder Vulpen Ik heb in mijn lunchpauze op werk gestemd. Heb daarvoor wel als 1 of andere jaren 50 huisvrouw aan mijn vriend gevraagd wat ik voor het waterschap moest stemmen. Daar heb ik me namelijk totaal niet in verdiept, terwijl vriend alles volgt en leest qua politiek. Dus daarin vaar ik op zijn mening.