- Bijgewerkt
Ik weet niet meer wat ik er mee aan moet. Misschien zijn er hier nog tips.
onze jongste (3) heeft anderhalve week ruim 40 graden koorts gehad. Een keer de huisarts bezocht omdat het nogal lang duurde maar geen echte oorzaak gevonden naast de griep. Prima we wachten het af. Nu een goed week zonder koorts geweest en nou begint het weer 40 graden en aan een stuk door hoesten. Thee met honing geprobeerd, hoestdrankje, losse honing, ingesmeerd, warme stoom hoesten hoesten hoesten. Afgelopen nacht al bijna geen oog dicht gedaan en vanaf 19 uur ook al tien keer er geweest. Vanmiddag de hap bezocht en hun zeggen (was een verpleegkundige) dat er niks aan de hand is. Ja een rood oortje maar die is niet zo dat ie behandeld moet worden. Saturatie (zover ze die kunnen meten) 95 en een hartslag van 140 maar voor nu dus nog een onrustige slaap. Constant huilen als de hoest begint (die dus eigenlijk niet ophoud) ik weet niet meer wat ik er mee moet, wil niet bij mij in bed (ik denk dan ga ik vast slapen) op zich redelijk allert als ik op de kamer kom maar wel zo dat bij oppakken de armpjes erg vaak slap hangen. Iemand die weet hoe ik van die hoest afkom? Ben ten einde raad op dit moment als je kind begint te zeggen mama help me ik ben moe