Ysabella JaGeThGeEd mijn man doet dat, bloed irritant. “ Hij is net 16 maanden.” En dan hoor je mij daarna “ je bedoelt 1 jaar en 4 maanden.🤦🏼♀️“
Nescio Puzzelstukje eens. En maar alles op social media zetten #triptoremember, #incrediblesunset, #paradiseonearth. Echt, doe normaal.
Rozepanda JaGeThGeEd En mijn kinderen zijn 77, 25 en 5 maanden 🤪 Maar echt, 19 maanden lukt nog, maar 36 moet ik al echt over nadenken hoor. En t boeit ook niet meer, alsof 35 maanden heel anders is dan 36 😂
Marshmallow Oh die maanden vind ik ook zeer irritant, tot 1,5 jaar nog wél oké vind ik, maar daarna super irritant. Ik zou niet eens weten hoe oud mijn zoon(tje 🤭😜) nu is in maanden.
[verwijderd] Als ik specifiek over de spraakontwikkeling van mijn zoontje (-tje @[verwijderd] 😛 ) praat dan ze ik zijn leeftijd in maanden. Gewoon omdat er in dar geval wel verschil zit in 20 maanden en 24 maanden. Maar anders is hij gewoon 1,5 of bijna 2.
[verwijderd] Devilschase stuur je anders je collega’s op me af? 👮♂️Een paar sappige mannen in uniform zijn altijd welkom hoor! 😈
Devilschase [verwijderd] ja zeker! Zijn er genoeg hoor! Sappig klinkt wel heel smerig... Die chef kok nu op rtl4 mag ook wel een 30 gangen menu komen koken hiero...
Puzzelstukje Kipsate geweldig! Ik had serieus een kindje in mijn klas in groep 2 en die moeder stond met de buggy klaar om dr uit school te halen. En ze woonden nog om de hoek ook 🤭🤣
[verwijderd] Kipsate ah, dit doet mij denken aan Disney World afgelopen zomer.. Het is gewoon op en top luiheid van ouders en kinderen. Onze toen 2.5 jarige dochter heeft de hele dag rondgelopen en wij hebben een lege buggy moeten duwen. Ze was al nooit een wagenkind, maar de buggy hebben we sindsdien niet meer gebruikt!
Hopsatee [verwijderd] haha wat een belachelijke gezicht he! Ons zoontje van 4 laat ik zelfs gewoon de hele dag lopen. Tuurlijk bij zoiets uitzonderlijks zoals bij jullie tot 2 uur zou ik best zon karretje fiksen maar het lijkt mij (zeker in Amerika) toch beter dat kinderen zelf afstanden leren lopen 😂
Adje [verwijderd] Mijn oudste is 17 als mijn jongste naar school gaat (en dan heeft hij nog een zus van 15, en jongste dochter zit dan in groep 8). Het zal misschien eerst lijken alsof hij enig kind is van oude ouders 🙊. En dan zullen mijn twee oudste dochters vast weleens mee gaan om hem op te halen. En als mijn dochter uit groep 8 een keer mee kan (ze zit dan op een andere locatie) zal de verwarring compleet zijn, aangezien ze Afrikaanse roots heeft en wij kaaskoppen zijn. Daar gaat niemand wat van snappen daar 😂
Hopsatee [verwijderd] ik ken zelfs een moeder die dan met haar baby bij mij en mijn baby komt staan en dan vanuit haar kind tegen mijn kind gaat praten. De eerste twee keer dacht ik Ok, weird. De derde keer kreeg ik al de neiging om weg te lopen voor ze eraan kwam..
Hopsatee [verwijderd] of stelletjes die elkaar feliciteren op hun tijdlijn op Facebook. En dan ook nog even een “gesprek” voeren. “Gefeliciteerd, ik hou van jou!” Ohw wat lief ik hou ook van jou..forever! Ohw hartje hartje hartje kusje kusje kusje As if!
Adje Hopsatee Ik vind dat ook altijd zo raar. Beetje extra mooi weer spelen ofzo. Ik neem aan dat je elkaar toch gewoon thuis ook al persoonlijk feliciteert... Mijn man heeft gelukkig geen fb, dat is alleen mijn domein 😁
[verwijderd] Hopsatee of op de groepsapp elkaar feliciteren terwijl je weet dat ze nog naast elkaar in bed liggen. Get a life! Überhaupt dat soort berichten op Facebook, elkaar continue taggen met hartjes en kusjes Die hebben gewoon iets te bewijzen aan de buitenwereld ( denk ik dan altijd )