[verwijderd] Hooyo-shimbir Sorry, maar ik vind dit eerlijk gezegd best erg. Dit soort consumentengedrag is zo slecht voor het milieu. Kun je er dan niet voor kiezen om het zonder frietpan te doen? Ik vind de verspilling van materialen, arbeid en vervuiling die gepaard gaat met productie en vervoer eerlijk gezegd erger dan de verspilling van geld.
[verwijderd] Hooyo-shimbir Kijk eens naar zo'n oplossing : Dit is gewoon voor op het gasfornuis. Olie weer laten afkoelen, terug in de fles en pan afwassen.
Deliana Hooyo-shimbir ik eet ook weinig friet en ga dan meestal gewoon voor ovenfriet. Geen gedoe met frituurlucht en olie. Wel even puzzelen hoe het lekker wordt in de oven 🙈
[verwijderd] Hooyo-shimbir Of ga voor die paar keer dat je friet wil eten op zoek naar een goede snackbar in je woonplaats.
[verwijderd] Linkje voor de geïnteresseerden: https://www.bol.com/nl/p/excellent-houseware-frituurpan-met-glazen-deksel-o26cm/9200000051595794/?Referrer=ADVNLGOO002032-G-86795932543-S-919950768917-9200000051595794&gclid=Cj0KCQiAyp7yBRCwARIsABfQsnSt4DsBI2Av8f_TECC-WHQHn5hUifTyWs4tOQkJ66zFeT0I_36JomMaAgW8EALw_wcB
[verwijderd] Pimpelmeesje nou dat lijkt me wat overdreven. We hebben wel een andere oplossing. Omdraaien.
Hooyo-shimbir [verwijderd] dat is de reden dat we nu meestal patatjes gaan eten bij de Ikea 😉 en even voor de duidelijkheid ik koop echt niet elk half jaar een frituurpan!
sjorsje Mijn jongste heeft melk in de waterkoker gekookt. Geen idee wanneer, maar ik kwam er vanochtend achter. Met azijn krijg ik het er niet uit. Iemand een idee?
Sweetl Blauwe pen van (beige/witte) leren autobekleding afhalen? Iemand ideeën. Pure alcohol al geprobeerd... Helpt niet..
Pimpelmeesje Dasty-queen vervangend team, help! Ik heb nieuwe pannetjes gekocht, maar zag niet dat er een sticker onder zat, en nu heb ik dit..
Wishfulthinking Pimpelmeesje Normaal krijg je sticker resten ook goed weg met lampenolie(wat je in een pot met lont kunt doen)
Pimpelmeesje Sevenof9 heb ik niet, heb nu met pure alcohol wel de kookplaat schoon gekregen, maar de pan nog niet.. Vulpen was ook mijn eerste omgeving, maar werkte helaas niet