Theezeefje Echt...en dan te bedenken dat je daar de billen van je baby mee hebt schoon gemaakt ... Vette aanslag afzuigkap krijg je er ook goed mee schoon π
[verwijderd] Helaas, billendoekjes deden het ook niet. Inmiddels heb ik het voordeel ervan ingezien, want ik vind deze tafel toch te groot. Over een maand of 4 gaan we verhuizen, dus dan kan er best een andere komen. π
Ysabella Ik heb trouwens de tip wat betreft nagels lakken en billendoekjes, ik had een jaar terug even geen nagellak remover in huis om mijn nagels schoon te maken ( ik had toen geen nagellak op) en toen zag ik opeens die ge-wel-dige billendoekjes liggen. Ik mijn nagels schoonmaken, bleef mijn nagellak ander halve(!!!!!) week zitten zonder los te bladderen. π± Jullie snappen nu natuurlijk wel dat ik na de nagellak remover die billendoekjes gebruik om mijn nagels schoon te maken. π€
[verwijderd] Misschien al eens langs gekomen, maar niet gevonden. Hoe maak ik de frituur binnenpan op een makkelijke manier schoon?
Dahlia [verwijderd] vet eruit, kokend water erin, weg spoelen, water met vaatwastablet 10 min op 170 graden. En als je een vaatwasser hebt op kort programma nog even in de vaatwasser. Anders goed afspoelen/droog maken na de vaatwas tablet.
[verwijderd] Vaasje Dahlia Dankjewel. π Helaas is de binnenbak er niet uit te halen dus de vaatwasser gaat niet lukken. De rest ga ik proberen, top!
Ysabella Ik ben zo blij dat wij geen frituurpan meer hebben. πDenk je even makkelijk wat op tafel te zetten moet je dat kreng helemaal schoonmaken.
Hooyo-shimbir Ysabella ik koop dus een goedkope frituurpan (20 euro dingen) en gooi ze weg als de olie vies is ππππ zwaar geld verspilling
[verwijderd] Weet iemand nog raad met een drie dagen oude koffie vlek op een wollen tapijt? Mijn ouders hebben de vlek veroorzaakt en met azijn behandeld maar is niet helemaal gelukt. Zucht.
[verwijderd] Hooyo-shimbir Sorry, maar ik vind dit eerlijk gezegd best erg. Dit soort consumentengedrag is zo slecht voor het milieu. Kun je er dan niet voor kiezen om het zonder frietpan te doen? Ik vind de verspilling van materialen, arbeid en vervuiling die gepaard gaat met productie en vervoer eerlijk gezegd erger dan de verspilling van geld.
Hooyo-shimbir Ysabella best snel π maar wij eten niet heel vaak friet (en zo wel is t bij de Mac/Ikea) en een frikandel gooi ik altijd in de koekenpan met laagje olie.
[verwijderd] Hooyo-shimbir Kijk eens naar zo'n oplossing : Dit is gewoon voor op het gasfornuis. Olie weer laten afkoelen, terug in de fles en pan afwassen.
Deliana Hooyo-shimbir ik eet ook weinig friet en ga dan meestal gewoon voor ovenfriet. Geen gedoe met frituurlucht en olie. Wel even puzzelen hoe het lekker wordt in de oven π