[verwijderd] Een zwarte was in de wasmachine gedaan, vloeibaar zwart wasmiddel erbij en een klein beetje Lenor. Haal ik de was er uit, zit er op sommige kleren wit poeder. En volgens haal ik mijn t-shirt er zo uit. Maar hoe het komt? Het was geen nieuw shirt en er zat geen kaartje aan.
Ysabella [verwijderd] zat de trommel niet te vol? Ik zou trouwens even de trommel nakijken als ik jou was, ik denk dat er een stukje ijzer verbogen is in de trommel dat kan je voelen met je hand en gewoon weer recht buigen.
[verwijderd] Ysabella Oh dat is een goed idee ! Ik heb er idd iets meer in gedaan dan normaal. Helaas staat er alweer een was te draaien. ๐
[verwijderd] Oh help! Zoon heeft met permanente stift zijn kleurplaat in gekleurd en dat is gaan doordrukken op de koffietafel. Ik ben direct met een doekje met alcohol aan de slag gegaan, maar het gaat niet weg. Iemand ideeรซn??
Noordeling [verwijderd] Als dat op het schoolbord gebeurd, moeten we er met een bord stift overheen schrijven en dan kan t zo weg geveegd worden, maar geen idee of dat op de tafel ook werkt ๐
[verwijderd] Ik heb denk ik wel nagellakremover, maar zonder aceton. Billendoekjes, lijken me wat mild om te helpen?
[verwijderd] [verwijderd] hahaha. Hoe naรฏef. Billendoekjes krijgen de meest hardnekkige vlekken weg. Zet je aan het denken, niet..?
Ysabella [verwijderd] die zijn niet mild, mijn man heeft het voor elkaar gekregen daarmee de lak van de tafel te poetsen en per ongeluk de olie van de houten vloer eraf gehaald .๐
Theezeefje Echt...en dan te bedenken dat je daar de billen van je baby mee hebt schoon gemaakt ... Vette aanslag afzuigkap krijg je er ook goed mee schoon ๐
[verwijderd] Helaas, billendoekjes deden het ook niet. Inmiddels heb ik het voordeel ervan ingezien, want ik vind deze tafel toch te groot. Over een maand of 4 gaan we verhuizen, dus dan kan er best een andere komen. ๐
Ysabella Ik heb trouwens de tip wat betreft nagels lakken en billendoekjes, ik had een jaar terug even geen nagellak remover in huis om mijn nagels schoon te maken ( ik had toen geen nagellak op) en toen zag ik opeens die ge-wel-dige billendoekjes liggen. Ik mijn nagels schoonmaken, bleef mijn nagellak ander halve(!!!!!) week zitten zonder los te bladderen. ๐ฑ Jullie snappen nu natuurlijk wel dat ik na de nagellak remover die billendoekjes gebruik om mijn nagels schoon te maken. ๐ค
[verwijderd] Misschien al eens langs gekomen, maar niet gevonden. Hoe maak ik de frituur binnenpan op een makkelijke manier schoon?
Dahlia [verwijderd] vet eruit, kokend water erin, weg spoelen, water met vaatwastablet 10 min op 170 graden. En als je een vaatwasser hebt op kort programma nog even in de vaatwasser. Anders goed afspoelen/droog maken na de vaatwas tablet.
[verwijderd] Vaasje Dahlia Dankjewel. ๐ Helaas is de binnenbak er niet uit te halen dus de vaatwasser gaat niet lukken. De rest ga ik proberen, top!