Diazz Hoe krijg ik van dat gore slijm uit een spijkerbroek? Zoon heeft net snel het slijm van zijn zus in zijn broekzak β verstoptβπ«
Deliana Diazz beetje natuurazijn er en even een paar minuten laten intrekken. In principe veeg je het er dan onder de kraan zo vanaf.
[verwijderd] Diazz Mijn zoon heeft een keer van dat slijm op zijn dekbed neergelegt en vergeten het op te ruimen. In de was ging het er niet uit ondanks dat ik het ergste er al af gepeutert had. Ik heb toen via google de tip gevonden het geheel een paar uur te laten weken in natuur azijn en daarna te wassen. Alles is er toen helemaal uit gegaan.
Deliana Iemand nog een goede tip om (rode) balpen uit een spijkerbroek te krijgen? Ik kwam via Google op melk uit... dat werkte niet π¬
[verwijderd] Deliana bij het kruidvat (en vast ook andere drogisterijen) hebben ze van die kleine flesjes die vlekkentovenaar heten. Die heb je voor diverse soorten vlekken ook 1 speciaap voor inkt, pen en viltstift.
[verwijderd] Bubblicious ik gebruik altijd natuur azijn om de koffie machine en waterkoker te ontkalken.
Soturi [verwijderd] waterkoker te ontkalken. Ik ben nog echt een leek wat dat betreft. Maar moet je dan de waterkoker ook aanzetten? En hoe lang laat je dat dan zo staan? En hoe goed moet ik naspoelen?
Luuz Soturi gewoon vullen met water en een scheutje azijn erbij. Niet helemaal tot de rand vullen, blijkbaar kookt azijn makkelijk over ππ
Elena22 Soturi Ik doe altijd tot de max met natuurazijn, zet hem een paar keer aan tot volledig kalk vrij en dan nog een paar keer omspoelen en aanzetten met water tot de geur volledig weg is.
[verwijderd] Soturi ik vul hem half met natuur azijn, half met water. Ze hem aan tot koken, laat hem daarna helemaal afkoelen en veeg met keukenpapier al het kalk eruit. Daarna nog een paar keer met alleen water koken om de azijn geur eruit te krijgen.
Lovely83 Wie heeft de tip om een autostoeltje schoon te maken zonder de bekleding er helemaal af te moeten halen?
[verwijderd] Lovely83 hahaha nee volgens mij lukt dat niet. Maar hoe vaker je het doet hoe makkelijker het wordt.
Luuz Lovely83 je zou wel soda kunnen strooien, maar voor de rugleuning is dat wel lastig. Even paar uur laten zitten en eraf halen met een stofzuiger. Haalt vlekken en geur weg.
Mamavandrie34 Help! Vanochtend kwamen de witte dingen roze uit de wasmachine (lakens, badkamermatje, handdoeken). Zucht. Er zat natuurlijk een meelifter bij, een rode handdoek... kan ik het nog redden?!
Luuz Mamavandrie34 meteen opnieuw wassen. Zodra het droog is krijg je het er niet meer uit. Er zijn wel van die speciale doekjes, weet alleen niet waar. Maar dan zou je het in een emmer water kunnen laten staan terwijl je die doekjes haalt. Rood is wel lastig om eruit te krijgen.
rebekka1984 Mamavandrie34 hg ontkleurder voor doorgelopen was. Heb je voor witte en bonte was. Helpt echt.
Deesie Jaaa jippie weer dit topic! Gelijk een vraag. Hoe krijg je zwarte pukkeltjes 'het weer uit wit plastic?