Lovely83 Ok verdieping kids en die van ons zijn gedaan, vanavond woonkamer nog en ik ben weer bij! Mijn man zei ook al, hele boel valt in duigen als jij er niet bent. Ik heb elke dag mijn vaste schoonmaak en opruimtaken, kan daar blijkbaar niet van afwijken. Hier als aanrade de dettolspray, is echt mijn verslaving π het gaat nog net niet mee in bed. En ik gebruik deze set voor de ramen! https://www.neweco.nl/microvezel-ramenset.html?utm_source=GoogleShopping&utm_medium=cpc&utm_campaign=Microvezeldoeken%2FRamen%20wassen&gclid=Cj0KCQiAurjgBRCqARIsAD09sg9TYD4QWKYSVtQKZViY3Sk4Tf3o0amZBTZO8teBLIHXqVNgsq7c9ooaAhw7EALw_wcB
Bubblicious Hoe kan ik het beste mijn Nespresso en dolce gusto ontkalken? Moet ik dan dat speciale spul halen of kan het ook met schoonmaak azijn?
Luuz Bubblicious kan met azijn, maar vind er heel lang een nasmaak aan zitten. Ik doe het altijd met een scheutje citroenzuur. Dan keer of 4 naspoelen (alleen water laten doorlopen).
[verwijderd] Bubblicious ik gebruik altijd natuur azijn om de koffie machine en waterkoker te ontkalken.
Diazz Hoe krijg ik van dat gore slijm uit een spijkerbroek? Zoon heeft net snel het slijm van zijn zus in zijn broekzak β verstoptβπ«
Deliana Diazz beetje natuurazijn er en even een paar minuten laten intrekken. In principe veeg je het er dan onder de kraan zo vanaf.
[verwijderd] Diazz Mijn zoon heeft een keer van dat slijm op zijn dekbed neergelegt en vergeten het op te ruimen. In de was ging het er niet uit ondanks dat ik het ergste er al af gepeutert had. Ik heb toen via google de tip gevonden het geheel een paar uur te laten weken in natuur azijn en daarna te wassen. Alles is er toen helemaal uit gegaan.
Deliana Iemand nog een goede tip om (rode) balpen uit een spijkerbroek te krijgen? Ik kwam via Google op melk uit... dat werkte niet π¬
[verwijderd] Deliana bij het kruidvat (en vast ook andere drogisterijen) hebben ze van die kleine flesjes die vlekkentovenaar heten. Die heb je voor diverse soorten vlekken ook 1 speciaap voor inkt, pen en viltstift.
Soturi [verwijderd] waterkoker te ontkalken. Ik ben nog echt een leek wat dat betreft. Maar moet je dan de waterkoker ook aanzetten? En hoe lang laat je dat dan zo staan? En hoe goed moet ik naspoelen?
Luuz Soturi gewoon vullen met water en een scheutje azijn erbij. Niet helemaal tot de rand vullen, blijkbaar kookt azijn makkelijk over ππ
Elena22 Soturi Ik doe altijd tot de max met natuurazijn, zet hem een paar keer aan tot volledig kalk vrij en dan nog een paar keer omspoelen en aanzetten met water tot de geur volledig weg is.
[verwijderd] Soturi ik vul hem half met natuur azijn, half met water. Ze hem aan tot koken, laat hem daarna helemaal afkoelen en veeg met keukenpapier al het kalk eruit. Daarna nog een paar keer met alleen water koken om de azijn geur eruit te krijgen.