Ik heb steeds 1 maat in de commode en kledingkast en dan wel stapeltjes met korte mouw en lange mouw, wanneer hij dan bijna naar de volgende maat gaat haal ik die doos van zolder (van die plastic bakken van de action) en bekijk dat op grote en kleine 68 zeg maar en weet dan welke hij al snel aan kan of waarmee ik nog even moet wachten. Voordat ik de kast in ruim kijk ik kritisch wat ik ga gebruiken en bij het naar de volgende maat gaan weer opnieuw en doe ik alleen de echt leuke dingen weer opnieuw naar zolder.

Ik heb het min of meer per maat liggen, rompers apart, verder alles door elkaar. Niet per se een systeem dat ik aanraadπŸ™ƒ

• [verwijderd]

Ik heb nu 50/56 in 1 la en zo per matching maten (62/68 etc.) steeds een la.
    Links korte mouw rechts lange mouw en achterin broeken/leggings/rokjes.
    Of het werkt is nog even afwachten, maar leek mij zo wel handig en dan een la voor sokjes, mutsjes en pruttel.😁

• [verwijderd]

Vulpen πŸ˜‚ lijkt mij toch een perfect systeem de eerste maanden na geboorte hoor

• [verwijderd]

Ik heb alleen de kleding in de lades liggen die hij op dit moment past.
    Ik sorteer op maat, soort en ongeveer op kleur.
    Te kleine kleren gaan direct in een zak in een andere kast, en de volgende maat ligt (als een rommeltje) in de onderste lade.

[verwijderd] oeh volgens mij moet ik toch eens kijken naar die marie kondo voor t opbergen van babykleertjes! Haha

dit ziet er erg overzichtelijk uit 🀩

@[verwijderd] hier ben ik gister begonnen met inruimen, maar ik zie al dat t handiger kan hahaha
      gelukkig hebben we nog een paar weken πŸ˜‰

• [verwijderd]

BabyFG ik hoop toch nog langer dan een paar... πŸ˜‰

• BabyFG hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] ik hoop over 7 weken klaar te zijn eigenlijk haha
          en hoop dat ie dan uit zichzelf besluit te komen en dat een inleiding niet nodig zal zijn πŸ˜‰
          maar denk dat ik er inmiddels wel vanuit kan gaan dat ze me niet voorbij de 38 weken laten gaan ivm
          suiker enzo 😬

Netjes, @[verwijderd]!

Hier lagen de rompers (ongeveer) op maat. Sommige merken vallen klein of groot uit, dat is gewoon even proberen. Rompers met lange mouwen hebben wij nooit gebruikt. Ik vind dat zo’n gedoe met aantrekken.
          Voor de sokken hebben wij een mandje en de rest ligt op stapeljes in de commode.