Wat fijn dat jullie al zoveel hebben gereageerd en er zitten wel wat punten bij waar ikzelf nog noet direct aan had gedacht dus toppy!
[verwijderd] Mijn dochter heeft ook bij een go gezeten en daar moesten we ook gewoon hele of halve dagen afnemen.
Dat zullen we dan eens goed navragen, een van de redenen voor go is namelijk ook de flexibiliteit wij hebben eigenlijk maar weinig opvang nodig. En hoewel contact met andere kinderen voor ons ook belangrijk is, is dat in het begin gezien haar start geen vereiste en zeker nog niet wenselijk dat dit een grote groep is.
Femkes een gastouder is over het algemeen aangesloten bij een gastouderbureau en 9 van de 10 keer kan je kind dan ergens anders terecht. Wij hebben een redelijk standaard vervangster voor vakantie en ziekte waar mini het ook helemaal naar haar zin heeft.
Die wij op het oog hebben is idd aangesloten bij een bureau, wel vereiste voor mij al geeft dat natuurlijk nog geen garanties. Idn hebben wij een hele lieve opa en oma die wel willen oppassen. Wij willen ze alleen niet standaard als oppas gebruiken zodat ik weer kan werken, maar ze vooral gewoon opa en oma laten zijn en oppassen voor de leuk ipv dat het 'moet'.
Maar wel fijn om te weten dat ze (go bedrijf) idn een optie tot andere go hebben.
Ik neem jullie tips mee, mocht er nog meer zijn hoor ik ze natuurlijk graag.