Marshmallow Ja dat is echt een gek idee! Ik kan ook nog wel genieten van mijn buik, of in ieder geval van de baby voelen bewegen enzo. Heb gelukkig niet de hele dag pijn, alleen maar bij teveel lopen maar ik loop gewoon bijna nietπ
Toch6 Oja dat kan ik me helemaal voorstellen! Ik kijk er nu wel naar uit dat mijn man en de opa en oma's hem ook kunnen zien en vasthouden, maar de rest van de familie en vrienden hoef ik niet gelijk over de vloer. Nu voelt het ook nog alsof ik hem kan beschermen, dat het gewoon sowieso goed met hem gaat in mijn buik. En straks komen er zoveel externe factoren bij waar ik me druk over kan maken. Of hij wel veilig genoeg in bed ligt en het niet te warm of koud heeft enzovoort.