June hahaha als ik me de hele tijd in dit topic moet melden blijven jullie allemaal denken dat hij al geboren is😂
Ik heb matig geslapen, kon moeilijk in slaap komen door de warmte. Daar heb ik sowieso al een tijd last van, ook als het eigenlijk niet zo warm is. Maar deze week is het ook de hele tijd boven de 30 graden en dat helpt niet mee. En ik had een nare droom over dat mijn man weer was gaan roken en toen was ik heel boos en verdrietig. Gelukkig was het in het echt niet zo 🙂 voor de rest wel een ok nacht want maar 2x wakker geworden om te plassen en ik kon zowaar weer in slaap vallen! Soms lig ik ook wel eens uren wakker dus dat viel mee. Nu ga ik weer een dagje chillen en van mijn laatste rust genieten ☺️