Honkeytonk Op rugpijn na voel ik me goed๐ ben veel aan het relaxen in huis en ga ook nog steeds naar mijn Catalaanse lessen. Ik slaap ook meestal wel goed. Het enige vervelende is dus die rugpijn (ok vooruit, en heel vaak moeten plassen). Het doet vooral zeer tussen mijn schouderbladen als ik te lang op een stoel zit of loop. Onderuitgezakt op de bank hangen of in bed is beter, maar of dat verder nou zo'n goede houding is weet ik niet๐
het komt wel heel dichtbij nu allemaal, ben heel benieuwd naar de bevalling en eerste periode met de baby. Ik kan me veel beter voorstellen hoe het is om een kind van 1 jaar te hebben dan hoe het is om zo'n klein baby'tje te hebben.