Dahlia sorry was je bericht helemaal vergeten..
Stedelijk verhuuroverleg heeft besloten dat wij te veel verdienen om geholpen te worden. Particuliere huur is tóch wel een optie vanuit de wmo, als in dat ze die toch wel willen aanpassen voor ons, maar ik heb al zitten kijken en dat is te duur en we verdienen over het algemeen ook niet genoeg voor de woningen die geschikt te maken zijn.
Dus toch weer gebonden aan koop. We hebben wat vermogen en ouders willen helpen, maar de markt is een hel 🙁 net 2 huizen bekeken (gewoon door de straat gereden, niet bezichtigingen) en dat waren echt geen plekken waar we willen wonen. Ik vind het zo moeilijk; moeten we dan toch in een buurt gaan wonen waar we niet willen wonen? En dan 30 jaar gebonden zijn?
Verder is t gewoon prut momenteel, kan er weinig moois van maken. Man mag wel maandag weer starten bij de maartenskliniek, dat is wel fijn. Hopelijk veel vooruitgang de komende tijd 🙂