Afgelopen week was een beetje een achtbaan.
Man moest een ct scan omdat het stuk schedel dat eruit geweest is dunner lijkt te zijn geworden. Gezien zijn ziekenhuisangst en het feit dat de operatie om het bot terug te plaatsen geen pretje was, had hij hier enorm veel spanning van. Die was zondag, het ging gelukkig goed.
Die middag deed de verzorger zijn schoen uit, en kwam zijn rechterbeen omhoog. Dat gebeurt weleens, spasmes want zijn verlamde been heeft nog wel spierspanning maar was niet aan te sturen. Alleen stopte hij nu niet, en kon man het dus wel aansturen! Tegen alle "regels" in heeft hij nu dus weer gebruik van zijn rechter bovenbeenspier, waardoor hij zijn been naar voren/omhoog kan bewegen. Hij kan beiden benen gebruiken om in de rolstoel vooruit te komen en zelf stappen zetten met lopen. Echt een wonder β€
En toen werden we maandag gebeld dat het bot inderdaad dunner is, en hij een operatie nodig heeft om het bot te vervangen door een kunstbot. En binnen een paar maanden ook nog, dus dat is enorm balen π