Even in dit topic verder anders bevuil ik zo veel topics..
Vandaag zijn de aannemer en de architect dus wezen kijken bij het huis, maar er komt pas over 2 weken een indicatie voor de prijs van de verbouwing. Daarna moet de gemeente nog bepalen welk deel zij willen betalen, en daarna kunnen wij pas eventueel een bod uitbrengen.
Ik heb begrepen dat het nog heel snel is, maar ik had gehoopt dat we volgende week al eventueel een bod uit konden brengen. Aangezien ik heel slecht slaap van alle onrust, was ik er even flink over de zeik van..
Ondertussen belde de man gemeente, die vertelde mij dat het allemaal veeel sneller gaat dan gewoonlijk, maar hij begreep wel dat ik het een moeilijke situatie vind, en hij gaat toch proberen of er net iets van de tijd af te halen is door aan te geven dat de indicatie iets grover kan zijn dan eerder aangegeven.
En de prijs van de bungalow is echt te hoog begrijp ik, dus hoe we de onderhandeling in moeten gaan (Γ‘ls we zo ver komen) vind ik ook nog heel lastig.
Eerst maar weer afwachten nu π