Ansji Jaa ben heel benieuwd wat de mensen van de gemeente morgen zeggen. Wel moeilijk hoor, gewoonlijk ben ik wel pro doen-met-de-ruimte-die-je-hebt, mooie reden om overbodige spullen uit huis te weren π maar met zorg, rolstoelen, tilliften etc, is t toch echt wel onhandig als je weinig ruimte hebt, dat merken we nu ook. Verstand en gevoel op de weegschaal leggen als t gaat om wonen is niet mijn sterkste punt.
Ging vandaag even een eindje rijden (Moest echt even het huis uit) en ben er langs gereden... leuke wijk, en voor het huis een enorm veld met allemaal verschillende bomen, aan de overkant was een groepje kindjes aan het spelen op een trampoline... β€