Hoi allemaal
Ik wilde hier mijn topic her-openen, ik twijfel nog of ik zp helemaal opzeg omdat iedereen daar zo meeleeft en lief is, maar wil sowieso graag jullie hier op de hoogte houden. Mijn mega-duffe topicnaam -op dat moment kon ik niets anders verzinnen- dus maar even gekopieerd.
Anyway, ik wilde even delen dat we gister een superleuk moment hadden in het ziekenhuis, iig voor mij, want ik laat hem regelmatig tekenen/"schrijven" (hij schrijft letters en soms woorden) en hij schreef ineens mijn naam op mega geluksmomentje!
Ik mag in het weekend in het ziekenhuis bij hem slapen, superfijn om even "normaal" the voice te kijken etc.
Daarnaast kan hij blijkbaar wel een beetje lezen; logopedie vrijdag gaf hem voorwerpen en woorden op een papiertje, en hij legde de juiste voorwerpen op de woorden. Morgen gaat ze proberen om iets abstracters te oefenen, als ik het goed begreep begint ze met kleuren. Dus dan schrijft zij Groen op n papiertje en dan moet hij het groene voorwerp op de juiste plek leggen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat.
Help (man na herseninfarct in ziekenhuis)
[verwijderd]
Superfijn dat het beter gaat
[verwijderd]
Pimpelmeesje wauw dat klinkt heel fijn ! Heerlijk ook dat je het weekend bij hem mag zijn. Ik volg je ook hier, lange weg te gaan nog voor jullie, maar het gaat vooruit en ik hoop dat jullie op een mooi eindpunt uit gaan komen.
Ik ben superblij voor jullie dat het beter gaat! Ik las je topic ook mee op ZP.
Wat fijn om te lezen! Elke stap is er 1!!
Heel erg fijn dat we zo toch op de hoogte kunnen blijven @Pimpelmeesje . Ik denk dat er een hoop leden met je meeleven! En ook heel fijn om te lezen dat er progressie is en dat je zo'n kostbaar geluksmoment hebt gehad Weet je wat de prognoses zijn?
Vind je het goed dat ik je topic verplaats naar Partner en relatie of naar Lichaam en geest? Of heb je het echt liever hier?
Lief dat je ons op de hoogte wil houden en fijn dat het beter gaat!
- Bijgewerkt
Wat fijn dat je hier ook af en toe een update wilt schrijven. Ik heb vooral je berichten 'geliked' omdat ik wel meeleef Maar (in tegenstelling tot heel veel andere) niet altijd wist wat te zeggen.
Fijn dat hij zulke sprongetjes maakt en dat hij je naam schreef! Is er wat bekend al wanneer hij naar het revalidatiecentrum kan?
Fijn dat je het topic "her opent" hebt. Vind fijn om te lezen hoe het gaat. Fijn dat er stapjes vooruit gemaakt blijven worden!
Fijn zo een positieve update.
Wat een goed nieuws zeg! Fijn dat hij steeds een beetje vooruit gaat
Wat goed nieuws zeg! Fijn dat je in het weekend bij hem kan blijven.
Wat een goed bericht! Ik heb het eerder gezegd, maar ik blijf het zo cool vinden de updates dat je man vooruit blijft gaan!
Wat een mooi bericht. En wat kan zoiets simpels als je naam opschrijven toch prachtig zijn...
Wat fijn dat het met stapjes steeds iets beter gaat!
Manque
Mag ik hier blijven? Wij zijn en worden (waarschijnlijk) geen ouders. Eigenlijk is zp en dit forum dus niet meer voor ons, maar jullie zijn te lief om naar een ander forum te verhuizen
Pimpelmeesje Mag ik hier blijven? Wij zijn en worden (waarschijnlijk) geen ouders. Eigenlijk is zp en dit forum dus niet meer voor ons, maar jullie zijn te lief om naar een ander forum te verhuizen
Prima, ik laat het staan
[verwijderd]
Wat lief dat je ons op de hoogte houdt. Mooi ook te lezen dat er vooruitgang is.
Wat een goede berichten zeg! Fijn dat het stapje voor stapje beter gaat en dat je bij hem mag zijn in het weekend!
[verwijderd]
Fijn om te lezen! Ben geen actieve reageerde in je topic, maar volgens de updates wel. Fijn dat je daar hier mee verder gaat!