Hoi allemaal π
Ik wilde hier mijn topic her-openen, ik twijfel nog of ik zp helemaal opzeg omdat iedereen daar zo meeleeft en lief is, maar wil sowieso graag jullie hier op de hoogte houden. Mijn mega-duffe topicnaam -op dat moment kon ik niets anders verzinnen- dus maar even gekopieerd.
Anyway, ik wilde even delen dat we gister een superleuk moment hadden in het ziekenhuis, iig voor mij, want ik laat hem regelmatig tekenen/"schrijven" (hij schrijft letters en soms woorden) en hij schreef ineens mijn naam op π mega geluksmomentje!
Ik mag in het weekend in het ziekenhuis bij hem slapen, superfijn om even "normaal" the voice te kijken etc.
Daarnaast kan hij blijkbaar wel een beetje lezen; logopedie vrijdag gaf hem voorwerpen en woorden op een papiertje, en hij legde de juiste voorwerpen op de woorden. Morgen gaat ze proberen om iets abstracters te oefenen, als ik het goed begreep begint ze met kleuren. Dus dan schrijft zij Groen op n papiertje en dan moet hij het groene voorwerp op de juiste plek leggen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat.