Heel erg fijn dat we zo toch op de hoogte kunnen blijven @Pimpelmeesje . Ik denk dat er een hoop leden met je meeleven! En ook heel fijn om te lezen dat er progressie is en dat je zo'n kostbaar geluksmoment hebt gehad πŸ™‚ Weet je wat de prognoses zijn?

Vind je het goed dat ik je topic verplaats naar Partner en relatie of naar Lichaam en geest? Of heb je het echt liever hier?

Wat fijn dat je hier ook af en toe een update wilt schrijven. Ik heb vooral je berichten 'geliked' omdat ik wel meeleef Maar (in tegenstelling tot heel veel andere) niet altijd wist wat te zeggen.

Fijn dat hij zulke sprongetjes maakt en dat hij je naam schreef! Is er wat bekend al wanneer hij naar het revalidatiecentrum kan?

Fijn dat je het topic "her opent" hebt. Vind fijn om te lezen hoe het gaat. Fijn dat er stapjes vooruit gemaakt blijven worden!

Wat een goed nieuws zeg! Fijn dat hij steeds een beetje vooruit gaat ☺️

Wat goed nieuws zeg! Fijn dat je in het weekend bij hem kan blijven.

Wat een goed bericht! Ik heb het eerder gezegd, maar ik blijf het zo cool vinden de updates dat je man vooruit blijft gaan! ❀

Wat een mooi bericht. En wat kan zoiets simpels als je naam opschrijven toch prachtig zijn...

Manque
    Mag ik hier blijven? Wij zijn en worden (waarschijnlijk) geen ouders. Eigenlijk is zp en dit forum dus niet meer voor ons, maar jullie zijn te lief om naar een ander forum te verhuizen πŸ™‚

Pimpelmeesje Mag ik hier blijven? Wij zijn en worden (waarschijnlijk) geen ouders. Eigenlijk is zp en dit forum dus niet meer voor ons, maar jullie zijn te lief om naar een ander forum te verhuizen πŸ™‚

Prima, ik laat het staan πŸ™‚

• [verwijderd]

Wat lief dat je ons op de hoogte houdt. Mooi ook te lezen dat er vooruitgang is.

Wat een goede berichten zeg! Fijn dat het stapje voor stapje beter gaat en dat je bij hem mag zijn in het weekend!

• [verwijderd]

Fijn om te lezen! Ben geen actieve reageerde in je topic, maar volgens de updates wel. Fijn dat je daar hier mee verder gaat!

• [verwijderd]

Pimpelmeesje Knuffel voor jou!! En echt heel fijn dat er steeds kleine stapjes vooruitgang zijn!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Pimpelmeesje Je hebt zojuist een traan in mijn ogen gebracht met dit bericht. Ik heb op ZP wel je topic gezien maar nog nooit gereageerd. Ik wil jullie uit de grond van mijn hart echt zoveel kracht en beterschap wensen. ..

Dikke knuffel! Fijn om te lezen dat t steeds een klein beetje beter gaat!

Wat super dat hij vooruit blijft gaan! En super dat je in de weekenden mag blijven daar.
      Fijn dat je (ook) hier updates plaatst.