@Pimpelmeesje
Ik weet dat je het er eerder al met @[verwijderd] over gehad hebt wat betreft de locatie van je topic en dat toen is afgesproken om het hier te laten staan.
Echter zou ik daar graag nog even op terugkomen.
Wij als moderators zijn op dit moment heel erg bezig met dit forum zo veel mogelijk een vaste indeling te geven. Dit kost nog wel even tijd. Maar wat wij daarin wel belangrijk vinden, vooral omdat er op ZP een gebrek aan was, is een lijn trekken. Voordat we straks mogelijke discussies krijgen over waarom pietje haar topic wel mag afwijken van de eigenlijke categorie, maar het topic van jantje niet.
In het kader daarvan willen we je vragen hoe je nu staat tegen het verplaatsen van jouw topic. Want jouw eerdere logische bezwaar was, als ik het goed onthouden heb, dat het onderdeel waar ik het dan heen wil verplaatsen toen nog "Ouders (to be)" heette. En dat je dat confronterend vond ivm jouw kinderwens die hierom voorlopig in de ijskast ligt en misschien zelfs definitief. En dat is erg logisch natuurlijk dat je dat confronterend vindt.
Nu heet dat onderdeel "De Volwassenen", dus dan is hopelijk het confronterende minder tot niet aanwezig. ๐
Het bijkomend voordeel voor jou zou dan nog zijn dat hier in de koffiecorner jouw topic veel sneller ondergesneeuwd zal worden omdat de koffiecorner wel het drukste onderdeel is.
Bij "De Volwassenen" en dan "Partner en Relatie" zou het veel makkelijker terug te vinden zijn, ook voor de leden die jou door deze heftige tijd willen slepen. ๐
Kort samengevat dus, heb jij er op dit moment nog moeite mee als we dit topic gaan verplaatsen?