Bubblicious Oh vandaar, ik woon niet in Amsterdam dus voor mij is het wachten op het landelijke verbod.
@Devilschase Ik word toch echt regelmatig ingehaald door mensen op een elektrische fiets. Maar misschien zijn die dan opgevoerd?
@Meca en @Hooyo-shimbir Ik vind het daarom dus vreemd dat er geen helmplicht is voor elektrische fietsen. Als het gaat om de veiligheid, dan zou je zelfs bij kinderen tot 12 jaar op de gewone fiets een helmplicht moeten instellen. Dit omdat zij de meest kwetsbare groep zijn.
Ik werk nu bijna 15 jaar in de gezondheidszorg en heb nog nooit een patiënt gehad met hersenletsel na een snorscooter ongeval. Wel na een ongeluk met een gewone scooter en racefietsers dus ik weet absoluut wat het kan doen. Maar mijn inziens heeft je snelheid er ook heel veel mee te maken.
@Owl Behalve dat mijn haar in de war gaat, vind ik het ook vieze zweet dingen. Helaas kan ik op mijn werk niet uitgebreid gaan staan douchen. Daarnaast begin ik 's ochtends om 8 uur, en met alleen maar avond mensen En kinderen in huis, is elke minuut er 's ochtends 1 bij ons. Daarom zal ik tegen die tijd ook gewoon voor de auto kiezen, is ook niets mis mee toch?