Ik praat er niet vaak over, maar met een goeie vriendin best eens wat in de algemene zin. Met mijn man wel opzich. en de arts van het ziekenhuis. Haha, hoe vaak we niet te horne hebben gekregen, veel plezier vanavond he!
Praat jij makkelijk over seks?
Ja!
Wij hebben andere stellen waarmee we gewoon bespreken hoe en wat. Niet van hij likte aan mijn tepel en toen..... maar wel welke posities, duur, regelmaat of kwaliteit. Maar dan nemen we allemaal deel aan het gesprek. Dit is trouwens niet elke ontmoeting zo hoor maar we doen er niet moeilijk over. Zijn ook vaak grapjes ed die een gesprek erover starten.
Ook alleen met vriendinnen wordt het besproken maar ook dat zijn geen details ofzo.
Ik app trouwens gerust soms met mijn vriendinnen met de mededeling dat ik zit uit te lekken op de wc
Ik praat er wel over, maar houd toch vaak wel veel dingen voor mezelf.
Al ga ik gerust naar een seksshop met vriendinnen.
Of vertel ik dat ik naar de kamasutrabeurs ben geweest. Maar hoe of wat ik daar gedaan heb blijft geheim
Ik heb geen seksleven dus ja praat er vrij makkelijk over
Maar ik heb er ook niet echt behoefte aan om er over te praten met vriendinnen ofzo. Oppervlakkig wel, maar details niet
Alleen met hele goede vriendinnen. Met bijvoorbeeld collega's gaat het vaak op een humoristische manier over seks.
Algemeen praat ik er wel makkelijk over. Ik ga niet in details treden met iemand over hoe geweldig die nacht was en wat we allemaal hebben gedaan. Al heb ik überhaupt niet veel te vertellen nu
Sevenof9 Wat is daar ongemakkelijk aan? Het is niet zo dat al die dingen in 1 zin besproken worden ofzo.
Kan zijn dat de opmerking komt van “he moet er vanavond bij jullie niet even wat gebeuren ofzo” waarop een ander bv zegt dat dat bv nodig is of gister al gebeurd is. Of half doordat de kinderen tussendoor wakker werden.
Maar ik doe daar niet moeilijk over net als een scheet laten soms gebeurd dat gewoon.
Over het algemeen ben ik wel open, maar qua details/eigen seksleven binnen de grenzen waarvan ik denk dat mijn partner het oké vindt. Ben over het algemeen altijd wel positief geweest over ons seksleven dus danis dat wat makkelijker denk ik. Wij zijn samen ook wel open als er vrienden op visite zijn bijvoorbeeld.
Naar collega's of minder bekende vrienden ben ik dan weer totaal niet zo.
Ik praat er best makkelijk over, maar ga niet in detail treden. Dat vind ik niet nodig.
[verwijderd]
Hier net als de meeste reacties tot nu toe.. Met mijn beste vriendinnen op een grappige manier wel eens, maar niet tot in detail verslag haha.
Met partner vind ik lastiger, ben ik soms toch wat onzeker, misschien ook omdat ik soms wat avontuurlijker ben dan gemiddeld, ergens dan toch bang voor afwijzing..
Ik kan er heel makkelijk over praten, met mijn man al helemaal. Ik schaam me niet. Maar ik heb er niet zo'n behoefte aan. Als iemand over diens seksleven begint denk ik altijd: waarom bespreek je dat niet met de persoon in kwestie ipv met mij? Nu heb ik een beeld in mijn hoofd van jullie en daar zit ik niet op te wachten en ik ben ook helemaal niet nieuwsgierig of geïnteresseerd in de ervaring van vrienden.
Over seks in het algemeen wel, over ons eigen seksleven niet. Dat is privé, hoef ik het niet met vriendinnen over te hebben.
Ligt eraan wat er verstaan word onder praten over sex...mijn eigen sexleven en wat wij uitvreten heeft niemand iets mee te maken. Onder de gordel grapjes over sex en wat er allemaal kan, is enz kan ik allemaal prima over praten. Die grapjes ben ik over het algemeen ook best goed in, vooral als er mannen zijn die hopen op rooie wangen door iets te zeggen, die laat ik meestal afdruipen met rooie wangen
[verwijderd]
Ik praat makkelijk over sex ja. Met Mn man bespreken we echt alles.
Met de anderen kan ik makkelijk een gesprek over sex staande houden zonder al teveel details weg te geven